Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Felstavad banner på förstasidan...


Pucko

Rekommendera Poster

Är det bara jag som retar mig på att bannern, som legat högst upp på MacWorlds förstasida i flera dagar, är felstavad?

 

Sjukt irriterande ju!

 

:whistling:

 

 

 

83142_livev.jpg

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är allt sådant blockat. Ser inte minsta reklamplutt. :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är allt sådant blockat. Ser inte minsta reklamplutt. :galetglad:

 

Själv kör jag adblock, men macworlds egna banner med nedräkning till WWDC 2013 syns likt förbannat... Och den är felstavad!

 

:laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Det finns lite css-filer som får siten att se ganska vettig ut. Då slipper man diverse oönskade element på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns lite css-filer som får siten att se ganska vettig ut. Då slipper man diverse oönskade element på sidan.

Äh... Jag försöker bara göra någon uppmärksam på att det står "Livevbevakning" i bannern, men nu lägger jag ner.

 

P.S. Klockan är över tolv nu. Så om nån vill gratta mig på födelsedagen, så är det fritt fram. :cake:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh... Jag försöker bara göra någon uppmärksam på att det står "Livevbevakning" i bannern, men nu lägger jag ner.

 

P.S. Klockan är över tolv nu. Så om nån vill gratta mig på födelsedagen, så är det fritt fram. :cake:

Grattis på födelsedagen

och ja, det är irriterande att bannern är felstavad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är allt sådant blockat. Ser inte minsta reklamplutt. :galetglad:

Det finns lite css-filer som får siten att se ganska vettig ut. Då slipper man diverse oönskade element på sidan.

Yep, AdBlock, och en CSSfil blir det rent. :crossfingers: Finns 2 här. Jag kör med den med kolumn (mwf_col.css).

 

P.S. Klockan är över tolv nu. Så om nån vill gratta mig på födelsedagen, så är det fritt fram. :cake:

Grattis! :cake:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg

Äh... Jag försöker bara göra någon uppmärksam på att det står "Livevbevakning" i bannern, men nu lägger jag ner.

 

P.S. Klockan är över tolv nu. Så om nån vill gratta mig på födelsedagen, så är det fritt fram. :cake:

Grattis.

 

Felstavningen såg jag när du visade den. Innan hade jag inte gjort det eftersom jag rensar bort sådan reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men grattis! Bästa presenten är att ladda ner css-scriptet och slänga in det i Safari så blir forumet precis som det borde vara... :cake::ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...