Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gå till Apple Store även fast den är köpt någon annan stans?


kvick10

Rekommendera Poster

Kan man gå till Apple Store om ens Iphone har gått sönder även fast man köpt den på T.ex Telenor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, vanligtvis inte. Du får höra vad Telenor har för rutiner gällande iPhone reparationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, den omfattas av Apples garanti även om tredje part har sålt den såvida du fortf ligger under apples garanti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johanbogren

Om du menar Apples egna butiker i Stockholm & Malmö så ja. Rekommenderar dig dessutom att göra det. Boka en tid med en genie på hemsidan.

Själv fick jag en helt ny!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar Apples egna butiker i Stockholm & Malmö så ja. Rekommenderar dig dessutom att göra det. Boka en tid med en genie på hemsidan.

Själv fick jag en helt ny!

Och du hade en operatörslåst lur köpt direkt av en operatör och fick en ny låst? eller olåst lur direkt av Apples egen butik?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bekräfta att man kan gå dit ja. Min låsknapp på min iPhone 5 glappade helt och bokade tid med en genius på hemsidan och när jag kom dit och geniuskillen och teknikern kände igen problemet så fick jag en helt ny utan att visa kvitto osv. Har ett abonnemang på en iPhone4S men köpte min iPhone5 kontant på 3 men det var inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det ska inte göra någon skillnad alls. Är 99 på att det kommer gå utmärkt ändå ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så... Följ gärna upp hur det har gått om du nu har varit iväg med mobilen. Kunde du lämna in den utan problem som jag trodde eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja! Dom tittade på den i 2 minuter sen så gick dom och hämta en ny! Tack så mycket men förlåt för sent svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja! Dom tittade på den i 2 minuter sen så gick dom och hämta en ny! Tack så mycket men förlåt för sent svar!

Nice, bra att veta om olyckan är framme. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...