Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spotify presentkort till Ipod touch?


anemone2009

Rekommendera Poster

anemone2009

Min son har en Ipod touch. Han har nu fått ett Spotify presentkort (3 månader Spotify Premium) som han vill ladda ner till sin Ipod. Går det? Hur gör man?

Han har ett spotifykonto, och när vi går in på Spotify.com/redeem så ska man ange ett mobilnummer som en länk ska sms:as till, men en Ipod har ju inget nummer...? Trodde att man fick ner programmet i datorn, och att man därifrån "kopierar" det till IPoden.

 

Mycket tacksam för hjälp! Sitter med en förtvivlad son och ett oanvändbart presentkort...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte föra över länken till touchen, då? Kopiera och eposta eller så från en annan mobil med sms. Jag kan inget om detta, ursäkta om jag tokar till det, men du har ju inte fått svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spotify hämtar ni gratis i app store. Antar att det bara är en aktiveringslänk där han verifierar att det är rätt person som fått sms.Lämna ditt eget nummer om han inte har någon mobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anemone2009

Spotify hämtar ni gratis i app store. Antar att det bara är en aktiveringslänk där han verifierar att det är rätt person som fått sms.Lämna ditt eget nummer om han inte har någon mobil.

Hej igen...

Spotify-appen finns redan på Ipoden, och han har ett spotifyaccount, men hur får man själva presentkortet, dess premium för 300:-, till Ipoden? Om jag anger mitt mobilnr till min Iphone, kan jag då föra över till hans Ipod? Ursäkta mina dumma frågor men jag förstår inte.... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...