Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Forumet nere för uppgradering på måndag


Joel Westerholm

Rekommendera Poster

Okej, det var kul så länge det varade, om forumet nu inte skulle komma tillbaka. Patienter kan ju dö även av det minsta tänkbara lilla kirurgiska ingrepp... :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Enligt Joels tester så ska det vara fixat. Jag håller tummarna. :)

 

Det har fungerat i testmiljön, det är ett bra tecken men tyvärr ingen garanti. Vi kollar på det så fort allt är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om de får någon ordning på ditt Telly82-konto, Telly81. :fundersam:

 

So far, so good!

:):pompoms::galetglad::ThumbsUp::skondans::D:lol::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min favorit är en funktion som kallas bästa svaret. Det innebär att trådskaparen kan markera ett svar i tråden som lösningen på problemet. Då märks svaret ut, och tråden får också en märkning i alla listor att ärendet är löst och besvarat. Jag tror det kan hjälpa till en hel del oavsett om man är ute efter en lösning på samma problem eller om man vill hitta frågor som ännu inte fått en lösning för att se om man kan hjälpa till.

Har inte sett den där än. Är det inte inte aktiverat än, eller valde ni att hoppa över det? Låter som en väldigt bra funktion.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte sett den där än. Är det inte inte aktiverat än, eller valde ni att hoppa över det? Låter som en väldigt bra funktion.

Fanns från början, en ruta som hette markera som lösningen. Eller den kanske bara finns på "sin egen tråd" så att enbart den som hade problem kan markera "lösningen".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...