Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

APP Store strul


tompa1963

Rekommendera Poster

Hej!

 

Var i Thailand en månad och när jag nyss kom hem och skulle uppdatera mina Appar så säger App Store att jag ska byta från U.S. store till svenska. Jag har ej gjort några ändringar utan min iPhone 4S har ställt om sig själv. Kan dock uppdatera via min MacBook.

Vet någon hur man ändrar detta direkt på iPhonen?

 

Tack på förhand

 

Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde en backup innan en fabriksåterställning och sen in med backupen igen. Då blev allt normalt igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Tompa

 

Var på Irland nyligen och min iPhone 5 ändrande till App Store UK helt på egen hand. Lyckades få tillbaka svenska app store genom följande manöver:

 

Inställningar / iTunes och App Store / Apple-ID: tvarvigg@xxxxx.xxx / Visa Apple-ID / Land/region / Ändra land eller region.

 

Konstigt att iPhonen kunde ändra till App Store UK helt automatiskt men inte skifta åter till Svenska App Store vid hemkomst!

 

 

Tvärvigg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Tompa

 

Var på Irland nyligen och min iPhone 5 ändrande till App Store UK helt på egen hand. Lyckades få tillbaka svenska app store genom följande manöver:

 

Inställningar / iTunes och App Store / Apple-ID: tvarvigg@xxxxx.xxx / Visa Apple-ID / Land/region / Ändra land eller region.

 

Konstigt att iPhonen kunde ändra till App Store UK helt automatiskt men inte skifta åter till Svenska App Store vid hemkomst!

 

 

Tvärvigg

 

Tack Tvärvigg. Din information funkade och problemet löste sig :)

 

Mvh

 

Tompa

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...