Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Obrukbar iPad

Xoonix

Recommended Posts

För cirka en månad sedan köpte jag en iPad Retina i Schweiz. Den funkade hur bra som helst fram till för cirka två veckor sedan.

Efter att jag laddade ned en app och installerade denna så började den starta om sig. Tillslut lyckades jag komma in i den och den gick att använda igen. Hard reset hjälpte inte utan den fick helt enkelt hålla på att göra så några gånger. Sedan dess har problemet återkommit lite då och då för att nu idag helt ha flippat ur. Min iPad är nu obrukbar, jag har återställt den 3 gånger nu, men den fortsätter att starta om sig. Även prövat DFU-mode.

Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra?!?!? Finns det någon som kan försöka hjälpa mig!? Har försökt hitta liknande problem på google och forumet....

Det är som om den drabbas av kernel-panic om och om igen.....dom gånger jag lyckas komma så långt att jag kan dra på låsa upp så hänger den sig direkt och startar om!

Japp, som jag sa, 3 gånger, var av en i DFU mode... håller fan på att på ett bryt på den och kasta ut den, den startar om var 10 sekund nu ungefär

Är den bara en månad så ring AppleCare och förklara ditt problem. 0771-199519

Det går kanske lösas med inskick av din iPad.

Jag bor numera i Hemavan, men det går att skicka in den härifrån, så får göra så helt enkelt.

Nu kom jag så långt att jag kunde välja att konfigurera den, men så fort jag gjorde en slide så starta den om. Lika bra att beställa reparation

Jag kan även stänga av den genom att hålla in powerknappen och göra en slide på stäng av, men mer än så funkar inte.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...