Jump to content
Just nu i M3-nätverket

IOS 6.1.3

SandStorm

Recommended Posts

Sen senaste iOS uppdatering till 6.1.3 så har jag inte kunnat varken få push eller använda iMessage, för iMessage står det " avvaktar aktivering" och för push står det "anslut till iTunes.." Jag har återställt telefonens alla inställningar men inte så appar osv försvann nån som har en idé??

Logga ur och in igen?

FartinAround

Har du provat med att hålla ner "Hem-knappen" + " På/av-knappen" samtidigt och starta om? Brukar kunna reparera en del konstigheter..

Under Push står det alltså anslut till ITunes ?

Det låter som att uppgraderingen inte blev helt färdig, som att den behöver kompletteras i ITunes.

Om du gör en fabriksåterställning och sen uppdaterar i vanlig ordning, vad händer då?

Under Push står det alltså anslut till ITunes ?

Det låter som att uppgraderingen inte blev helt färdig, som att den behöver kompletteras i ITunes.

Om du gör en fabriksåterställning och sen uppdaterar i vanlig ordning, vad händer då?

Precis som du Knutaugust sa så hände nåt under senaste installationen, jag var bort till Applebutiken och satt ner med en tekniker där och dom kolla igenom luren med nåt program och sen en återställning som ny lur.. Klart allt fixat och funkar kanon!! Tack alla ni som försökte hjälpa mig

Det kan hända ibland att uppdateringen fastnar, men det är ovanligt. Då får man börja om med återställning.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...