Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Överföra filer till iTunes-bibliotek


Tarok

Rekommendera Poster

Blir helt vilse framföralt med nya iTunes som jag tycker är mest skit helt ologiskt för mig som vant mig vid gamla iTunes, nu tills saken ska installera IOS 6.1.2 men då kommer problemet jag har inköp som inte har överförts till Itunes- biblioteket och att jag bör överföra dom inan uppdateringen, jag har alltid trot att det räcker med säkerhetskopia men så är det som sagt inte men hur tusan gör man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir helt vilse framföralt med nya iTunes som jag tycker är mest skit helt ologiskt för mig som vant mig vid gamla iTunes, nu tills saken ska installera IOS 6.1.2 men då kommer problemet jag har inköp som inte har överförts till Itunes- biblioteket och att jag bör överföra dom inan uppdateringen, jag har alltid trot att det räcker med säkerhetskopia men så är det som sagt inte men hur tusan gör man.

 

Det ska räcka med att du synkroniserar så förs dina appar över som inte finns i iTunes såsom appar och musik.

Har inte förändrats på den punkten bara för att du har iTunes 11.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan också gå in i inställningarna på iTunes,välja Affär och kryssa i Automatiska hämtningar.

Då laddas dom appar ner direkt till iTunes när du köper några program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...