Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 4s: Förkortad batteritid!


umpa70

Rekommendera Poster

Hej !

 

Efter dom två senaste uppdateringarna är det som natt och dag. batteriet

är ofantligt mycketsämre nu.Uppdaterade den senaste 6.1.2 för ett par

dagar sedan.

 

Det sorliga är att det är en enomt skillnad sedan 6.0.0 till den senaste

6.1.2. :superirriterad::superirriterad::superirriterad:

 

Mvh Umpa70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Har en 4S själv och har aldrig haft problem med batteritiden.....

 

Måste vara lyckligt lottad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig någonsin märkt någon skillnad på batteritid för min 4S heller från iOS 5.1 till nu 6.1.2

Undrar vad det är som triggar igång batteriurladdningen för vissa telefoner efter iOS uppdateringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig någonsin märkt någon skillnad på batteritid för min 4S heller från iOS 5.1 till nu 6.1.2

Undrar vad det är som triggar igång batteriurladdningen för vissa telefoner efter iOS uppdateringar.

 

Kanske att de använder andra appar och inställningar. Alla har inte mailen på en Exchangeserver t ex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis hade samma problem, tydligen hade pushinställningen för mail ändrats vid någon uppdatering. Kolla det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid större uppdateringar, exv från ios 5 till ios 6 brukar jag göra en total återställning av telefonen och uppdatera den som 'ny telefon'. Detta har gjort att jag aldrigt haft problem med batteritiden. Visserligen skapar det lite mer arbete men då slipper jag även eventuella problem. Har en 4s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis hade samma problem, tydligen hade pushinställningen för mail ändrats vid någon uppdatering. Kolla det!

 

Detta har hänt mig också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid större uppdateringar, exv från ios 5 till ios 6 brukar jag göra en total återställning av telefonen och uppdatera den som 'ny telefon'. Detta har gjort att jag aldrigt haft problem med batteritiden. Visserligen skapar det lite mer arbete men då slipper jag även eventuella problem. Har en 4s.

 

Gjorde en total återställning igår , se på fan betydligt bättre batteri liv efter det.

Tack för ditt svar Mvh Umpa

 

 

:sorry: till er alla som har svarat ochså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...