Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hittat en begagnad MacBook air på annons


sofia98889

Rekommendera Poster

Hej !

Då jag är heeelt okunnig om macar så vänder jag mig hit!Jag har en iPad så jag vet ju att Apple är väldigt high tech och "egna" så att säga. Vad bör jag fråga säljaren? Vad ska man tänka på när man köper just en begagnad Mac? Något strul med macar?

 

Nu vill jag ha en "surfdator" och en att redigera bilderna i,när jag kollade blocket här om kvällen hittadejag en:

Så här har han skrivit försäljaren:Macbook Air 11"

i7 1,8Ghz

4gb

120gb

 

Fungerar kanon, mycket välvårdad. Uppgraderad till mountain lion.

 

Perfekt smidig liten maskin som täcker upp vardagsbehoven. Pris 6500:-

 

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak jag reagerar på är att försäljaren inte skriver vilket år den är tillverkad.

Om det är i7 så är det 2011 el. 2012.

120 gb hdd låter konstigt för med i7 el i5 processorer har väl mac bara haft ssd, vad jag vet och då borde det stå 128 gb!

6500 är billigt, kanske för billigt även om den är begagnad, en ny med de specen ligger på det dubbla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Då jag är heeelt okunnig om macar så vänder jag mig hit!Jag har en iPad så jag vet ju att Apple är väldigt high tech och "egna" så att säga. Vad bör jag fråga säljaren? Vad ska man tänka på när man köper just en begagnad Mac? Något strul med macar?

 

Nu vill jag ha en "surfdator" och en att redigera bilderna i,när jag kollade blocket här om kvällen hittadejag en:

Så här har han skrivit försäljaren:Macbook Air 11"

i7 1,8Ghz

4gb

120gb

 

Fungerar kanon, mycket välvårdad. Uppgraderad till mountain lion.

 

Perfekt smidig liten maskin som täcker upp vardagsbehoven. Pris 6500:-

 

Du ska se hans köpekvitton så att du vet att den inte är stulen. KOlla med tillverkningsnumret så allt stämmer. Mac kan upplevas lite baklänges om man är van med Windows men det är så att det är Windows som är lite baklänges...hihihi.gif

...

Du behöver inte längre oroa dig för miljoner skräpprogram som hotar din PC-dator. Macen är nästan helt fri från sådant. Låter du bli att fultanka och kolla på porrsidor är det riskfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...