Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari - Bokmärken visas inte längre


marinette

Rekommendera Poster

När man klickar på knappen "visa alla bokmärken" då får man (i vanliga fall) 2 fönster varav vänstra fönster ser man en lista över alla bokmärkesmappar. Nu har detta ersätts med "Top site" fönstret. Hur ska man få tillbaka som det var förut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får upp som ett tredelat fönster. Till vänster en lista över bokmärkesmappar, till höger (övre halvan) ser jag hemsidorna i bilder, till höger (undre halvan) ser jag lista över de bokmärken som ligger i den valda mappen.

Har du varit inne och ändrat några inställningar som gör att denna vy inte dyker upp? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får upp som ett tredelat fönster. Till vänster en lista över bokmärkesmappar, till höger (övre halvan) ser jag hemsidorna i bilder, till höger (undre halvan) ser jag lista över de bokmärken som ligger i den valda mappen.

Har du varit inne och ändrat några inställningar som gör att denna vy inte dyker upp? :fundersam:

 

Inställningarna har jag inte ändrat på.

 

Jag har förklarat lite fel......

Jag har aldrig haft 3 delat fönstret på min vyn......hur kan man ställa in det?

Jag har 2 delad fönster och vänstra är det ett antal bokmärkesmappar (inte alla) där.

På höger sidan ser man hemsidor

 

Förut vad det en lista över alla mina bokmärkesmappar på höger sidan.

Jag har inte raderat mapparna eftersom de finns delvis under adressfältet på Safari. Dock eftersom det är många mappar så ska man klicka på en dubbelpil för att se hela listan.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...