Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var hittar jag min köpta musik?


Kronér

Rekommendera Poster

Hej vänner

 

Förlåt en fråga som känns idiotisk, då jag tycker att jag har koll på Itunes. MEN köper musik på iphone, ipad, ipad mini, macen. Köper musik på allt jag äger och har

men nu när jag går in på fliken Köpt i Itunes 11 så hittar jag bara program och appar, böcker där. är det jag eller??? Antar ju det förstås. Men någon av er alla genier här som kan hjälpa en stackare som tydligen inte harså bra koll :)

 

God jul för övrigt världens bästa forum

 

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser nu att det finns en spellista som visar...

 

post-64246-022330600 1356178161_thumb.jpg

 

 

 

Hittade en bra bild här: http://www.maclife.com/article/features/itunes_11_everything_you_need_know#slide-7

 

Kika längre ner på sidan vid "Where Is My…?"

 

downloads_1.png

 

Från sidan:

"Where are my downloads? Downloads have moved from the sidebar to the toolbar. Whenever you’re downloading something, the Download icon appears to the right of the Search Library text field, at the top right. Click it to open a window showing all your downloads. You can allow multiple downloads, pause all, or resume all from that window."

 

 

- - -

 

Detsamma... God Jul! :jultomte:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser nu att det finns en spellista som visar...

 

post-64246-022330600 1356178161_thumb.jpg

 

 

 

Hittade en bra bild här: http://www.maclife.com/article/features/itunes_11_everything_you_need_know#slide-7

 

Kika längre ner på sidan vid "Where Is My…?"

 

downloads_1.png

 

Från sidan:

"Where are my downloads? Downloads have moved from the sidebar to the toolbar. Whenever you’re downloading something, the Download icon appears to the right of the Search Library text field, at the top right. Click it to open a window showing all your downloads. You can allow multiple downloads, pause all, or resume all from that window."

 

 

- - -

 

Detsamma... God Jul! :jultomte:

SÅÅÅÅ JA...Jag visste det... tack snälla. Du är ju bäst... Stort tack och God jul. Säg till om och när jag kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...