Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Varför…

Semmelman

Recommended Posts

Därför att Bill and the boys tjänar pengar på det. :nerd:

Andreas Leijon

Hörni, försök att hålla uppe nivån lite...

Varför finns Windows?

^_^

För att kunna dra ned rullgardinos.............. :vissla:

Hörni, försök att hålla uppe nivån lite...

"…eller undrar över något allmänt gällande Microsofts operativsystem? Då är detta rätt forum!"

;):lol:

Andreas Leijon
"…eller undrar över något allmänt gällande Microsofts operativsystem? Då är detta rätt forum!"

;)  :lol:

Denna tråd tjänar inget syfte egentligen. Största tanken med vårt forum är att man snabbt ska kunna få hjälp och hjälpa andra med Macproblem. Denna tråd är bara på samma gamla "vi-hatar-Microsoft-tema" som alltid.

nuttynisse.gif

Så blir man av Windows.................. ni minns väl Steve Balmers tvåminuters Baloo-dans.................

Denna tråd tjänar inget syfte egentligen. Största tanken med vårt forum är att man snabbt ska kunna få hjälp och hjälpa andra med Macproblem. Denna tråd är bara på samma gamla "vi-hatar-Microsoft-tema" som alltid.

Den kanske gör mer nytta på peze forumet då? ;)

…Iofs kanske inte, en del har ju peze oxå och kanske vill fråga sina macpolare om hemligheterna än göra bort sig där borta… -_-

Snälla Andreas. Vi kan väl få ha en tråd som vi får avreagera oss i (denna) om vi lovar att vara seriösa för övrigt....? :sorry::blush:

Andreas Leijon

När jag ändå är inne på klagotemat.

Tänk på att sätta vettiga rubriker! Försök alltså att sammanfatta tråden i den översta raden. Räkna inte med att den undre ska förklara resten, såsom denna tråds rubrik är konstruerad. "Varför.." makes no sense.

En kort checklista.

- Beskriv så utförligt som möjligt vad tråden handlar om.

- Använd inte VERSALER, såvida det inte rör sig om förkortningar förstås.

- Använd inte en massa utropstecken!!!!!

Ytterligare en viktig punkt är att alltid söka innan du startar en ny diskussion. Chansen är stor att det redan finns en tråd på samma ämne.

När jag ändå är inne på klagotemat.

Tänk på att sätta vettiga rubriker! Försök alltså att sammanfatta tråden i den översta raden. Räkna inte med att den undre ska förklara resten, såsom denna tråds rubrik är konstruerad. "Varför.." makes no sense.

En kort checklista.

- Beskriv så utförligt som möjligt vad tråden handlar om.

- Använd inte VERSALER, såvida det inte rör sig om förkortningar förstås.

- Använd inte en massa utropstecken!!!!!

Ytterligare en viktig punkt är att alltid söka innan du startar en ny diskussion. Chansen är stor att det redan finns en tråd på samma ämne.

Lite OT i en tråd om Windows eller hur............? :kissing:

Jämför vi antalet inlägg i detta forum, med de i OS X, så ser vi vilket system som krånglar mest :vissla:

Jag tycker nog att det är bra att ett sådant här forum finns, eftersom vi alla här, råkar ut för windowsburkar ibland. Problemen kan komma ofta då, och då är det smidigt att surfa in här, istället för att försöka på ett nytt ställe, man aldrig har hört talas om :lol:

Det är säkert fler än jag som kör Mac hemma och Pc på jobbet så ett Windowsforum är väl inte helt fel. Trots allt är ju 98% av alla datorer pc...........det är ju alltid bra att kunna diskutera bägge systemen utan att starta nya datorkrig hela tiden.

Bra tänkt, men om jag får klaga lite så ska jag klaga på sökfunktionen. Hoppas den blir bättre till nya versionen, för jag söker ofta på saker som jag vet att det skrivits om, men inget dyker upp... Jag försöker iallafall söka innan :) :sprry:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...