Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Svenska teleoperatörer ratar iPhone


Axelman

Rekommendera Poster

"Men om du är osäker försöker vi hitta vad som är bäst för dina behov och ofta visar det det sig att en Samsung eller HTC har mycket bättre specifikationer än en Iphone", säger källan."

 

Ja, det var ju nyheter. Not. Sen att "bättre specifikationer" inte alltid är synonymt med "bäst för kundens behov" är en annan sak...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en utbredd aversion mot Apple generellt av någon anledning. Det är inte bara att HTC eller Samsung skulle vara bättre tekniskt eller att Apple vill detaljstyra. Gissar att den härstammar från äldre tider när det var heta diskussioner om Mac/PC.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en utbredd aversion mot Apple generellt av någon anledning. Det är inte bara att HTC eller Samsung skulle vara bättre tekniskt eller att Apple vill detaljstyra. Gissar att den härstammar från äldre tider när det var heta diskussioner om Mac/PC.....

Tror jag också. Hoppas konsumenttrycket blir riktigt stort på dem nu... :hihihi::crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en utbredd aversion mot Apple generellt av någon anledning. Det är inte bara att HTC eller Samsung skulle vara bättre tekniskt eller att Apple vill detaljstyra. Gissar att den härstammar från äldre tider när det var heta diskussioner om Mac/PC.....

Ja, det är nog en massa Android-fans som sitter där och inte är så objektiva i sin yrkesroll.

 

 

- - -

 

Appropå Android...

 

Ursprungsprototypen. t2711.gif;):hihihi:

 

post-64246-098817300 1354987397_thumb.jpg

 

http://twitter.com/i/#!/1Pr0grammer/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FpiBVV5xw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ju vara så att iPhone inte är det som är bäst för alla...

 

Jag har haft 3g, 3gs, 4, 4s för mig var 5an en iphone med en till menyrad och lite nya kvalitetsproblem (färg som flagnar tex...)

Så jag kör en lumia nu och visst, apputbudet är kanske inte fullt så bra som till ios, men bättre batteri har den och alla "vanliga funktioner" är minst lika bra som på en iPhone...

 

Jag gillar apple, absolut... och jag kommer nog inte byta bort min dator med osx, men att säga att en iPhone är så värst överlägsen är bara skitsnack, apple gör bra telefoner, men dom är nödvändigtvis inte bäst. däremot har dom bra/bäst marknadsföring, det är därför dom är störst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...