Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med google i safari?


Mia_j

Rekommendera Poster

När jag ska öppna google.se i safari så laddar sidan bara om sig hela tiden.

Nån som vet vad problemet är?

har en 4s med ios6.

Problemet bara dök upp huxflux!

Har börjat använda google chome nu i stället, men alla mina bokmärken är ju i safari, lite jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar mycket märkligt, onekligen.

Inte för att jag vet hur man ska kunna åtgärda eländet, men en del möjliga åtgärder finns i iPhonens Inställningar -> Safari, som att: Rensa historik, Radera cookies och data, aktivera JavaScript, Blockera popuper och i -> Avancerat -> Webbgranskare (hos mej finns inget att åtgärda i Safari -> Utvecklarmenyn, men så har jag inte något problem heller, men det kanske finns där nåt hos dej?), Avancerat -> Webbplatsdata: där ska du nog ta bort webbplatsdatan för Google (åtminstone), eller Ta bort alla webbplatsdata i knallröda menyn allra längst ner.

 

Så… efteråt tror jag att en s k ’hard reset’ kan vara vettigt att göra. Tryck ner hemknappen och på-knappen samtidigt (allt slocknar) och håll dem intryckta tills Apple-symbolen dyker upp. Släpp då allt och låt iPhonen själv starta om (kan kännas som en evighet), tills det vanliga inloggningsfönstret dyker upp. Logga in och satsa på att Safari nu är botad från den tillfälliga - får man hoppas - högfärdshickan. :yeahbaby::crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...