Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Begränsat antal + per dag?


rickard1234

Rekommendera Poster

Ja, jag kanske är lite Facebook-skadad, men när jag ser ett inlägg som jag håller med om så klickar jag gärna på det gröna plus(s)et, men nu fick jag en varningsruta.

 

Varför? :ermm:

 

Edit. Det handlar självklart om flera olika medlemmars olika inlägg.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det stämmer att det ligger i en begränsning för antal plus man får lägga. Att det är ett plus per inlägg tycker jag är relevant, tror det gick att ge hela sin "kvot" av plus på samma inlägg och person tidigare. Tror till och med att man kunde "plussa" sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det stämmer att det ligger i en begränsning för antal plus man får lägga. Att det är ett plus per inlägg tycker jag är relevant, tror det gick att ge hela sin "kvot" av plus på samma inlägg och person tidigare. Tror till och med att man kunde "plussa" sig själv.

Ja, i början / för länge sen kunde man plussa sig själv men det togs bort.

 

Denna (nya) begränsning är den jag undrar över.. det finns tusentals inlägg man kan plussa men det är tydligen begränsat till ett fåtal (~fem) per dygn? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Ja, i början / för länge sen kunde man plussa sig själv men det togs bort.

 

Denna (nya) begränsning är den jag undrar över.. det finns tusentals inlägg man kan plussa men det är tydligen begränsat till ett fåtal (~fem) per dygn? :ermm:

 

Ja det finns någon kvot, har aldrig reflekterat över det tidigare. Det är inget som ändrats heller, den inställningen har nog varit densamma hela tiden.

 

Men jag ser nog inte någon riktig anledning att ha den där när jag tänker på det. Det är till för att hindra missbruk, spam och trollande men det har vi inte så värst stora problem med här på forumet.

 

Jag har höjt kvoten till 100 nu, borde väl räcka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det finns någon kvot, har aldrig reflekterat över det tidigare. Det är inget som ändrats heller, den inställningen har nog varit densamma hela tiden.

 

Men jag ser nog inte någon riktig anledning att ha den där när jag tänker på det. Det är till för att hindra missbruk, spam och trollande men det har vi inte så värst stora problem med här på forumet.

 

Jag har höjt kvoten till 100 nu, borde väl räcka?

Mkt bra. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...