Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Röstmemon iPhone 5


vfp420b

Rekommendera Poster

Finns Röstmemon med på iPhone 5 och/eller iOS 6? Det finns ju på tidigare iPhonegenerationer och skulle vara bra om det fanns även på femman, eller får man själv ladda ner någon annan app till det ändamålet där i?

 

Har sökt runt men ej hittat något definitivt svar på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns Röstmemon med på iPhone 5 och/eller iOS 6? Det finns ju på tidigare iPhonegenerationer och skulle vara bra om det fanns även på femman, eller får man själv ladda ner någon annan app till det ändamålet där i?

 

Har sökt runt men ej hittat något definitivt svar på frågan.

 

Tjena! Jag har ju iaf appen "Röstmemon". Den var i min telefon från början :)

 

rostmemon.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns Röstmemon med på iPhone 5 och/eller iOS 6? Det finns ju på tidigare iPhonegenerationer och skulle vara bra om det fanns även på femman, eller får man själv ladda ner någon annan app till det ändamålet där i?

 

Har sökt runt men ej hittat något definitivt svar på frågan.

Hittar du det inte? Enkelt. Dra fingret till höger när du är på hemskärmen, så du kommer in i sökfältet (spotlight). Skriv ordet "röstmemon". Vips! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar du det inte? Enkelt. Dra fingret till höger när du är på hemskärmen, så du kommer in i sökfältet (spotlight). Skriv ordet "röstmemon". Vips! ;)

 

Jag menade att jag har sökt runt på nätet och inte hittat något svar! ;) Jag har själv bara en fyra än, men tänkte köpa mig en femma, men ville ha med röstmemon för att kunna göra lite inspelningar!

 

Tack för svaret till båda två! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...