Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Litet tangentbord med play/pause-knappar, finns var?


Rstattin

Rekommendera Poster

Tjena! Tänkte kolla om någon vet vart man kan köpa ett litet tangentbord endast med "Play/Pause, Stop, Nästa osv."-knappar?

Vet inte om det finns något sånt men skulle vara rätt skönt att ha ett sånt "tangentbord" som man kan sätta på väggen eller på något ställe så man kan byta låt och sånt istället för att gå till datorn. Jag vet att det finns appar till iPhone och iPad som gör det möjligt men skulle tycka det var skönt om man hade nåt sånt här med, gärna trådlöst :)

 

Tack för snabba svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle jag inte tro. Det finns nog ingen som funkar till båda.

 

Okej, det var synd. Hade ju vart bra med något liknande fast man stoppar en liten USB-dongel i datorn så den är hopkopplad på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om du såg min uppdatering ovan innan du svarade. Om inte så titta nu. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om du såg min uppdatering ovan innan du svarade. Om inte så titta nu. :)

 

Aha, nä den såg jag inte ^^ Ska ta mig en titt där! Men vill ha den så clean som möjligt, helst så få knappar och stilren som möjligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde hem en Apple Remote samtidigt som jag beställde hem en MacBook PRO så nu får jag köra musiken från Macen och ha PCn endast då jag spelar! ;)

Så nu är problemet löst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...