Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nerladdningar från App Store seg som sirap


CLS

Rekommendera Poster

Under de senaste dagarna har jag märkt när jag laddar ner appar eller uppdaterar appar att det går slött som sirap att ladda ner. En app på 5 mb kan ta ett par minuter att ladda ner. Denna seghet har jag både på min iPhone 4 och på min iPad 2, båda kör på iOS 6.0.1. Är det fler som har samma problem med nedladdningshastighten? Kan tillägga att jag sitter på en 100mb lina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit strul för många runtom i världen de senaste dagarna. Problemet ligger i AppStore. Det verkar dock börja lösa sig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det går fortfarande som sirap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Upplever samma sak. Uppdateringarna "hänger" vid ca 75% och det kan ta en halvtimme innan de är klara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt inte märkt något. Kanske inte är samma för alla då. Det är inte era telefoner som klabbar med internet? Går det snabbt att surfa i övrigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt inte märkt något. Kanske inte är samma för alla då. Det är inte era telefoner som klabbar med internet? Går det snabbt att surfa i övrigt?

 

 

 

Det är Fixat för länge sen !! november

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Fixat för länge sen !! november

Men postaren i inlägg #5 har ju fortfarande problem... Jag tyckte också det gick långsamt härom dagen, men trodde det var wifi-nätet jag var på vid tillfället. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...