MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
CLS

Nerladdningar från App Store seg som sirap

Rekommendera Poster

Under de senaste dagarna har jag märkt när jag laddar ner appar eller uppdaterar appar att det går slött som sirap att ladda ner. En app på 5 mb kan ta ett par minuter att ladda ner. Denna seghet har jag både på min iPhone 4 och på min iPad 2, båda kör på iOS 6.0.1. Är det fler som har samma problem med nedladdningshastighten? Kan tillägga att jag sitter på en 100mb lina.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det har varit strul för många runtom i världen de senaste dagarna. Problemet ligger i AppStore. Det verkar dock börja lösa sig nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska vara löst idag 20e

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Upplever samma sak. Uppdateringarna "hänger" vid ca 75% och det kan ta en halvtimme innan de är klara.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har faktiskt inte märkt något. Kanske inte är samma för alla då. Det är inte era telefoner som klabbar med internet? Går det snabbt att surfa i övrigt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Har faktiskt inte märkt något. Kanske inte är samma för alla då. Det är inte era telefoner som klabbar med internet? Går det snabbt att surfa i övrigt?

Det är Fixat för länge sen !! november

Redigerad av DIF

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är Fixat för länge sen !! november

Men postaren i inlägg #5 har ju fortfarande problem... Jag tyckte också det gick långsamt härom dagen, men trodde det var wifi-nätet jag var på vid tillfället. :fundersam:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu