Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphoto-bibliotek försvann efter Iphone-import?


belkemi1

Rekommendera Poster

Som rubriken säger så är de enda bilderna i mitt Iphoto-bibliotek de bilderna jag importerade med Iphone. Resten är borta? Hur ska jag gå till väga?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att svara på bara så där...

 

Har du ett eller flera iPhoto-bibliotek på hårddisken?

Om du går in på vänsterspalten "Bilder" som ligger under "Bibliotek" hur ser det ut där?

Har du en TimeMachine säkerhetskopia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att svara på bara så där...

 

Har du ett eller flera iPhoto-bibliotek på hårddisken?

Om du går in på vänsterspalten "Bilder" som ligger under "Bibliotek" hur ser det ut där?

Har du en TimeMachine säkerhetskopia?

 

Jag hade ett Iphoto-bibliotek, men det tycks ju ha försvunnit nu...

Under fliken "Bilder" finns bara de nya, importerade bilderna.

Nej, däremot har jag ett ganska uppdaterat Iphoto-bibliotek på min hårddisk. Men det kan vara ett par foton som försvunnit där i mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du hade två iPhoto bibliotek, men att det ena är borta så du har ett kvar?

Eller vad menar du? Om iPhoto biblioteket är borta så kan du inte öppna iPhoto och då kan du inte se något alls. Jag talar alltså om filen "iPhoto Library" på hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du hade två iPhoto bibliotek, men att det ena är borta så du har ett kvar?

Eller vad menar du? Om iPhoto biblioteket är borta så kan du inte öppna iPhoto och då kan du inte se något alls. Jag talar alltså om filen "iPhoto Library" på hårddisken.

 

Nej, jag hade ett vanligt med massa bilder, men när jag importerade mina senaste bilder så verkar det som om det skapades ett nytt och ersatte det gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...