Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hittar inte min nerladdade app?


Haze73

Rekommendera Poster

Har laddat ner och köpt Camera+ för ett tag sedan och går jag in och tittar på köpta appar så ligger den där men hittar den inte i datorn så kan inte få ner den på iphonen. Något tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har laddat ner och köpt Camera+ för ett tag sedan och går jag in och tittar på köpta appar så ligger den där men hittar den inte i datorn så kan inte få ner den på iphonen. Något tips?

 

Varför inte ladda ner den från AppStore med telefonen?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte ladda ner den från AppStore med telefonen?

Står at jag skall betala för den då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du öppnar iTunes,går till iTunes Store,i höger spalt finns det en knapp som heter Köpt klicka på den.

Då får du upp alla program som du köpt och dom som finns på datorn är markerad "Hämtad" och dom som inte är på datorn har en moln symbol bredvid sig.

 

Är Camera+ hämtad ska den bara vara att synka in i telefonen.

Är den inte hämtad har du en moln symbol bredvid den och då kan du ladda ner den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du i iTunes Store på iTunes i datorn går in på Köpt, leta upp app:en och till höger om den står statusen för den. Dvs, om den är hämtad och finns i datorn står det "Hämtad". Om den inte finns i datorn så finns ett moln med en ner-pil, den kan du klicka på och hämta programmet igen. Om programmet är markerad som Hämtad men du hittar det inte i datorn, så gå in på "Program" under "Bibliotek" i iTunes. Skriv in ett söknamn i sökfältet, typ "camera" så bör iTunes hitta programmet.

 

(Oups såg någon redan hann före skriva detta)...

 

För synkning kan du ha fler program i datorn än på iPhone, så med enheten inkopplad med sladd i iTunes kan du välja vilka app.ar som ska synkas så gå in där under "enhet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du klickar på "Köp" och väntar ett par sekunder så visas ett meddelande om att du redan har köpt appen och kan därför ladda ner den på nytt utan kostnad genom att peka på "OK".

 

Står at jag skall betala för den då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...