Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vintersport ( minus ishockey )


xeric
 Share

Rekommendera Poster

Men det var spännande! :)

Nej alpina och skidskyttarna hade inte den turen med sig som behövs för att medaljerna skall trilla in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det var trevliga tävlingar idag. Trots att Myhrer missade pallen, blev det ju ändå 3 svenskar i Top10. Inte så illa ändå. Tycker det var spännande ända in till sista åkaren eftersom om en till hade åkt ut, hade vi fått medaljen.

 

Sskidskyttet gick väl sådär. Tycker ändå Ferry höll uppe rätt bra spänning ... i a f fram tills efter sista skyttet, sen blev det rätt ospännande för hans del.

 

- -

 

Nu är det längdskidor på G. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ingen Kovalchuk i morgon på damernas 10 Km

det är bra odds för Kalla... hoppas på brons

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det 10 km fristil för damer. Berglins vet att berätta vad som är det viktiga:

 

post-28798-059666300 1361867945_thumb.gif

 

borstatanderna.gif

:D

 

Mmm... Att titta på sport, kan innbära väldigt mkt "lidande". m.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Silver, silver, silver, silver, aldrig är det något annat än silver! Silver idag igen! borstatanderna.gif

 

Tala är silver, tiga är guld. Ge mig ett guld så ska jag knipa käft! shutup.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nu är det sprintertävlingar i Lathis

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Emil Jönsson vann och

Kalla sexa efter strulig final

 

Den svenska som imponerade mest var Britta Johansson Norgren som blev fyra i finalen.

 

nu är det skidskytte

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta ser jag fram emot nu på lördag

post-154-070109100 1363383651_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de få sporter där jag inte kan se hur man skulle kunna dopa sig och få ut någon nytta av det...

Är det inte samma sak med irländarna som dricker öl före de tävlar i dart , för att ha stabil handföring?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta ser jag fram emot nu på lördag

Bra gjort av Anders Södergren , han satte färg på loppet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tittat på Jouhag 3 mil och jag tror inte att en frisk Björgen hade kunnat

göra åt något åt hennes lopp i söndags det var så att säga tipp-topp Tommen upp :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Storsatsar - så blir nya "Vinterstudion" i SVT

 

 

 

  • Den tidigare landslagsåkaren Mathias Fredriksson går från en roll som kommentator i TV4 till expert i SVT:s "Vinterstudion". Han tar över efter Per Elofsson.
  • Johanna Ojala, till vardags tränare i Tomas Alsgaards proffsstall, blir ny längdexpert och sidekick till programledaren André Pops.
  • Tobias Hellman, nyförvärv från Eurosport (tidigare på TV4) tar hand om stora delar av det alpina och tanken är att han ansvarar för all skicross.
  • Nike Bent är sedan tidigare klar som ny alpin expert i fartgrenar.
  • Ola Bränholm är längdkommentator vid sidan av Jacob Hård. Brännholm ersätter Jonas Karlsson som till detta år är Vinterstudions projektledare.
  • SVT utökar utbudet och direktsänder alla alpina tävlingar i Österrike, alla världscuptävlingar i längd i Finland inklusive världscuppremiären i november. TV4 hade dessa rättigheter tidigare.

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som det blir en härlig vintersäsong vi har framför oss, jag & hunden tillsammans med en rejäl kanna kaffe :kaffe::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...