Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vintersport ( minus ishockey )


xeric
 Share

Rekommendera Poster

Om sprint landslaget 

 

9C565DE4-0867-4FD0-A1B5-F1752E7E34BA.jpeg

3AEE419F-B277-4472-BD44-A6DC218EAC39.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, e-snobben säger:

Linn Svahn verkar vara en tjurskalle på fel sätt.

Det ger sig. Får hon framgångar är det bra. Annars kan vi skylla på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Damernas 3 mil slopas!

 

BAF83566-9445-4813-9728-097D306208F8.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

@Alix det här är väl en kvällstidnings rubrik

vändningen

 

Bokat fredssamtal

I samband med beskedet om att Frida Karlsson och Maja Dahlqvist lämnar landslaget kom signaler om att de var både arga och besvikna. De kände sig svartlistade. Samtidigt handlar det om att de ska bli vänner med landslagsledningen innan tävlingssäsongen startar. Därför har landslagschefen Anders Byström agerat direkt:

– Jag har redan bokat ett möte med dem individuellt. Nog kommer vi att prata, det är inget konstigt. Att säga att vi inte är vänner är felaktigt.

Han fortsätter:

– De kommer ju att vara med i vinter igen. Då är det jätteviktigt att vi har en relation och det tror jag också de tycker. De har sagt till oss att de vill landslagets bästa och kommer att vara stolta när de får på sig sin landslagsdräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, ronny säger:

@Alix det här är väl en kvällstidnings rubrik

vändningen

 

Bokat fredssamtal

I samband med beskedet om att Frida Karlsson och Maja Dahlqvist lämnar landslaget kom signaler om att de var både arga och besvikna. De kände sig svartlistade. Samtidigt handlar det om att de ska bli vänner med landslagsledningen innan tävlingssäsongen startar. Därför har landslagschefen Anders Byström agerat direkt:

– Jag har redan bokat ett möte med dem individuellt. Nog kommer vi att prata, det är inget konstigt. Att säga att vi inte är vänner är felaktigt.

Han fortsätter:

– De kommer ju att vara med i vinter igen. Då är det jätteviktigt att vi har en relation och det tror jag också de tycker. De har sagt till oss att de vill landslagets bästa och kommer att vara stolta när de får på sig sin landslagsdräkt.

Jovars! Varifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Alix säger:

Jovars! Varifrån?

SVT 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...