Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

Är det en Lifestyle 48 du har i vardagsrummet? Sweet, har faktiskt varit återförsäljare för dem i mina unga år... Eller ja, bytte jobb nu för ett par veckor sedan =)

 

De stämmer, jag har Bose Lifestyle 48 i vardagsrummet, utehögtalare vid polen samt lite extra högtalare i sovrummen, var ett riktigt h****te att dra sladdarna i taket.

post-10275-1187204223.jpg

post-10275-1187204181.jpg

post-10275-1187204195.jpg

post-10275-1187204210.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Jag rodnar av ert beröm, om ni tycker att min datorhörna är clean trots alla sladdar, då skulle ni se bilder från resten av lägenheten. Då kan vi snacka "clean"

 

:propellerbaver::propellerbaver::propellerbaver::propellerbaver::propellerbaver:

 

Du lever min dröm din sate! Extremt stilren lya, snygga och världsvana foton i portfolion, vacker fru och slutligen en datahörna to die for...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du lever min dröm din sate! Extremt stilren lya, snygga och världsvana foton i portfolion, vacker fru och slutligen en datahörna to die for...

 

Den som drömmer arbetar oftast omedvetet mot sina mål. Inget är omöjligt. Det mest handlar egentligen om prioriteringar. Aja... jag kan filosofera länge om detta. Men det jag vet är att det goda man skickar ut från sig själv alltid kommer tillbaka med dubbel styrka. Så skicka ut dina drömmar, så kanske du får något snajsigt tillbaka. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De stämmer, jag har Bose Lifestyle 48 i vardagsrummet, utehögtalare vid polen samt lite extra högtalare i sovrummen, var ett riktigt h****te att dra sladdarna i taket.

 

Mmm, jag har varit med och kopplat in en del sådana lösningar. Fast då har ju elektrikern oftast varit snäll och dragit kabelrör redan =)

 

Hur trivs du med systemet då? Funkar allt ok? Min favvofunktion är ju uMusic som du kanske inte använder så mycket om du hanterar musiken från datorn mest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm, jag har varit med och kopplat in en del sådana lösningar. Fast då har ju elektrikern oftast varit snäll och dragit kabelrör redan =)

 

Hur trivs du med systemet då? Funkar allt ok? Min favvofunktion är ju uMusic som du kanske inte använder så mycket om du hanterar musiken från datorn mest?

 

 

Trivs utmärkt, använder inte uMusic så mycket. Jag gillar att ha "playlists" i displayen på alla fjärrkontroller lite "iPod" stuk om du förstå vad jag menar...

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trivs utmärkt, använder inte uMusic så mycket. Jag gillar att ha "playlists" i displayen på alla fjärrkontroller lite "iPod" stuk om du förstå vad jag menar...

 

:propellerbaver::propellerbaver::propellerbaver::propellerbaver::propellerbaver:

 

Lite offtopic men vad du jobbar med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite offtopic men vad du jobbar med?

 

 

Jobba är totalt överskattat, har provat... inte kul. Men om ja skall vara ärlig (och det skall man vara) så jobbar jag med Corporate Banking, och Asset Management.

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då kommer min lilla imac hörna.

Tänkte att det är ika bra att vara ärlig och inte snygga till hörnan utan faktiskt visa hur den alltid ser ut..

 

/Danne

 

Edit:Notera den använda toppsen som ligger i tallriken..

post-20526-1187259873_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bali...

post-10275-1187174490.jpg

 

Nu blev jag avundsjuk. Däremot drömde jag precis att jag skulle flytta till Korfu. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då kommer min lilla imac hörna.

Tänkte att det är ika bra att vara ärlig och inte snygga till hörnan utan faktiskt visa hur den alltid ser ut..

 

/Danne

 

Edit:Notera den använda toppsen som ligger i tallriken..

Precis sånadär topps har jag med, fast oanvända! :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blev jag avundsjuk. Däremot drömde jag precis att jag skulle flytta till Korfu. :totaltgalen:

 

Bali är inte dumt, men Korfu är inte så dumt det heller. Jag har lite nya bilder som kommer snart, tänkte bara tala om (lite offtopic) att internet på Bali inte är billigt. Vi har 0,5 MB det kostar 1200 USD per månad, om man vill ha max bandvidd, dvs 2MB så kostar det ca 15 000 USD per månad.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte bara tala om (lite offtopic) att internet på Bali inte är billigt. Vi har 0,5 MB det kostar 1200 USD per månad, om man vill ha max bandvidd, dvs 2MB så kostar det ca 15 000 USD per månad.

:fundersam: Det låter ju inte helt billigt. Billigare att köpa ett 3G modem från Sverige och surfa via roaming? :borstatanderna:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer några bilder på min lilla hörna där min MaBook står.

post-15178-1187267530.jpg

post-15178-1187267570.jpg

post-15178-1187267602.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bali är inte dumt, men Korfu är inte så dumt det heller. Jag har lite nya bilder som kommer snart, tänkte bara tala om (lite offtopic) att internet på Bali inte är billigt. Vi har 0,5 MB det kostar 1200 USD per månad, om man vill ha max bandvidd, dvs 2MB så kostar det ca 15 000 USD per månad.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

 

Woot!? Hoppas allt annat är lite billigare då :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer några bilder på min lilla hörna där min MaBook står.

 

 

SCRUBS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SCRUBS!

 

Japp , från vänster är det.

 

På spaning i New York säsong 1-4

Simpsons säsong 1-3

Scrubs säsong 1

Sin City Special Edition

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp , från vänster är det.

 

På spaning i New York säsong 1-4

Simpsons säsong 1-3

Scrubs säsong 1

Sin City Special Edition

 

Scrubs regerar, enda sevärda grejen på tv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woot!? Hoppas allt annat är lite billigare då :P

 

 

Allt annat är mycket billigare, men internet... aj aj aj.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fett nice! Hoppas verkligen min kommer nästa vecka. :D

 

Mmh, skapar habegär.My precious..

post-10848-1187363279_thumb.png

 

Har precis beställt en MBP,(eller inte precis direkt, väntat nästan en månad :superirriterad: )så det får vänta tyvärr, grymt snygg är den :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...