Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

Här är min. Enda som uppdateras är tangentbordet till... "senaste modellen" som taxi chaffören sa.

post-18285-1186767410.jpg

 

 

Vad tycker du om det nya tangentbordet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Vad tycker du om det nya tangentbordet? :)

Riktigt bra faktiskt men jag är van med tunna knappar. Det finns fördelar som nackdelar med tunna knappar.

Jag gillar det bättre, bra känsla faktiskt i bordet och mellanrummen gör att man inte halkar sä lätt till andra knappen bredvid.

Köp tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att ta geekpriset =)

 

Finns det någon möjlighet att slippa alla fula kablar man måste koppla in till MacBooken varje gång man har den vid skrivbordet.

 

Skulle helst se en usbhubb som klarar av 3,5 teleplugg för de externa högtalarna också. Någon som vet om det finns något liknande? Då har man ju bara en fin vit usb till datorn =) Plus ström... =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Conformity: Hmm, köp Bluetooth mus och tangentbord, lägg upp skrivare på ett trådlöst nätverk, göm de i garderoben, samma sak med externa hårddiskar..

Köp trådlösa högtalare, tror det finns!

Vänta på att trådlös ström och bildöverföring uppfinns, sen är det bara att köra! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Conformity: Hmm, köp Bluetooth mus och tangentbord, lägg upp skrivare på ett trådlöst nätverk, göm de i garderoben, samma sak med externa hårddiskar..

Köp trådlösa högtalare, tror det finns!

Vänta på att trådlös ström och bildöverföring uppfinns, sen är det bara att köra! :P

Trådlös ström är redan uppfunnen, ska komma ett till julgransbelysning i jul vad jag vet :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådlös ström är redan uppfunnen, ska komma ett till julgransbelysning i jul vad jag vet :P

God Jul på er då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte "den bistra sanningen" såg mysig ut :D Snedtak ist krieg :pompoms:

Hell yeah :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådlös ström är redan uppfunnen, ska komma ett till julgransbelysning i jul vad jag vet :P

jaså så du kom ihåg de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Conformity: Hmm, köp Bluetooth mus och tangentbord, lägg upp skrivare på ett trådlöst nätverk, göm de i garderoben, samma sak med externa hårddiskar..

Köp trådlösa högtalare, tror det finns!

Vänta på att trådlös ström och bildöverföring uppfinns, sen är det bara att köra! :P

Jag kan gå med på bt tangentbord och mus, men jag väljer inte gärna bort mina bose högtalare =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan gå med på bt tangentbord och mus, men jag väljer inte gärna bort mina bose högtalare =)

AP Express :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt intressant att se andras datormiljö. Varierat mellan stilrent och mycket stökigt till rent ohygieniskt.

Själv har jag ingen datorhörna, men med bara bärabara datorer tycker jag inte att jag behöver det och sparar på så vis utrymmet till annat.

 

Jag kan ha datorn lite överallt hemma.

- På matbordet

- Sittandes/liggandes i soffan

- Liggandes i sängen med datorn på magen (inga problem då den är på 12 tum, datorn alltså)

- Ute på balkongen

- Vid sällsynta fall sittandes på toaletten (det skulle vara en bild att lägga upp :whistling::blush: ).

 

Däremot har jag aldrig vågat ha datorn med mig i badkaret. :fundersam:

Inte en sladd, utom vid laddning av batteriet, eftersom jag använder en Express och har skrivaren kopplad till den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kgia: Låter ju nice, men personligen tycker jag om att ha en liten hörna, har ju mycket kopplat till datorerna, tex externa HD's, de kan man isåfall gömma i hurtsen under skrivbordet och så.

 

Det där med datorn i badkaret skule vara nåt ju!

Hmm, vattentätt fodral vore inte dumt va? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gammal bild, men jag älskar fortfarande den gamla iMac designen. Den är numera utbytt mot en nyare modell.post-10275-1187161448.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där är klart den snyggaste iMacen apple har gjort.

Får man fråga va det är för skrivbord du har, riktigt snyggt de också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

schysst hörna..

stolen ser riktigt nice ut, men vet inte om den är så skön att sitta i(??)

snyggt bord och allting snyggt(!), förutom kabelhärvan :utskallning: hehe

 

 

vart har du köpt lampan förresten?? tycker den var kool och stilren

 

 

 

men vad ser jag nu då???

en café-tidning och en "vågad" bakrundsbild:D haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där är klart den snyggaste iMacen apple har gjort.

Får man fråga va det är för skrivbord du har, riktigt snyggt de också.

 

Kula att du gillar mitt skrivbord, det är byggt av en möbelsnickare i Frankfurt, så det går tyvärr inte att köpa. Sorry.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

schysst hörna..

stolen ser riktigt nice ut, men vet inte om den är så skön att sitta i(??)

snyggt bord och allting snyggt(!), förutom kabelhärvan :utskallning: hehe

vart har du köpt lampan förresten?? tycker den var kool och stilren

men vad ser jag nu då???

en café-tidning och en "vågad" bakrundsbild:D haha

 

Tackar tackar, stolen är faktiskt riktigt bekväm även om det inte ser så ut. Kabelhärvan är fixad, ha ha... Lampan är en Tolomeo, googla så hittar du vart du kan köpa den i Sverige, min är köpt i Frankfurt. Café är en bra tidning, och bakgrunds bilden är en bild på min fru, numera utbytt. (bilden, inte min fru) Jag tror att den nya är mera vågad, titta i tråden för skärmdumpar eller kolla in min Flickr sajt.

 

http://www.flickr.com/people/bjorn-yeni/

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kula att du gillar mitt skrivbord, det är byggt av en möbelsnickare i Frankfurt, så det går tyvärr inte att köpa. Sorry.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

Okej, synd att det inte finns att köpa har letat efter precis ett sådant skrivbord. Får la bygga mig ett själv då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, synd att det inte finns att köpa har letat efter precis ett sådant skrivbord. Får la bygga mig ett själv då ;)

 

 

Du kan få numret till min snickare, men ja vet inte vad det kostar att skicka till Sverige, eller hur lång tid det tar.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...