Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

Jag håller med!! Jag tycker att jag har fått till det ganska bra hemma nu. Men det hade inte gått om jag fortfarande hade haft kvar min PeZe... USB i Macens tangenbordet sparar mycket onödig kabel!!

 

Här är en till!

Hur det än är så är det näst intill ett krav att min Mac-hörna är städad, dock är det lite svårt att gömma kablarna.. Har mycket grejer under skrivbordet, Macen, Spelkonsollen, Bashögtalaren, grenuttaget med alla sladdarna.

 

Jag har dock röjt hela hörnan igår och idag, vet inte om det vart så mycket bättre, men lite cleanare vart det iaf! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Jo, jag kan inte klaga faktiskt, detta är ju värsta rymdfärjan jämfört med iBooken.

 

Funderar på att pensionera min iBook G4 och införskaffa en MBP till studierna i höst. Frågan är om den är för klumpig för mig. Nu har jag ju 12" iBook. Tycker du att den är klunsig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att pensionera min iBook G4 och införskaffa en MBP till studierna i höst. Frågan är om den är för klumpig för mig. Nu har jag ju 12" iBook. Tycker du att den är klunsig?

 

Har inte hunnit varit ute på så mkt äventyr med den än. Men den är ju inte jätte bärbar som en 12" är. Men den är ju endå ganska smidig tycker jag. Det den saknar i smidighet kompenserar den mer än väl i prestanda.

 

Och för att lägga in ett ord eller två om hela kabelhärvan så tycker jag inte heller att kablar är en höjdare men har inte orkat styra nått nu när jag flyttar om nån vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer min datorhörna/mitt rum... :)

 

post-11582-1184604999.jpg

 

Kan det vara en black devil som står där?? Jag blir osäker då bilden visar guld på mickarna och resterande chrom i fotot :)

 

Snygg hörna iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag kan inte klaga faktiskt, detta är ju värsta rymdfärjan jämfört med iBooken.

 

Mmm, bytte upp mig från en iBook jag också. Enorm skillnad (av förklarliga skäl) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara en black devil som står där?? Jag blir osäker då bilden visar guld på mickarna och resterande chrom i fotot :)

 

Snygg hörna iaf :)

 

Eller vänta nu kanske jag har dabbat mig har du tagit bort plektrum skyddet?? För annars är det en gibson les paul studio :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller vänta nu kanske jag har dabbat mig har du tagit bort plektrum skyddet?? För annars är det en gibson les paul studio :)

är en J&D lc3 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en uppdatering på hörnan, nu en sprillans MBP

 

post-9925-1184761612.jpg

 

schysst hörna!! om man bortser från kabelhärvan och den jättefula musen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är en J&D lc3 :)

 

He he inte ett rätt då :) Men den är väldans lik ... iofs alla les paul kopior är ju lika !

 

Spelar du mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

schysst hörna!! om man bortser från kabelhärvan och den jättefula musen :(

 

orka gnälla på musen. den är kung, jävlgt skön. kabelhärvan kan jag som sagt ta på mig. men musen är riktigt bra, enda jag saknar är en sidoknapp. har funderat på en logitec vx, nån som har koll på om den är nått o ha?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bidrar med en bild jag med.

 

 

Någon som vet vad det är för vardagsrumsbord killen har? Sjukt läckert!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he inte ett rätt då :) Men den är väldans lik ... iofs alla les paul kopior är ju lika !

 

Spelar du mycket?

 

Nja inte jämt kankse men.... är en så kallad noob än så länge :D .. men pappa kan spela lite. så han får lära mej. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inspirerad av den här tråden och screenshots-tråden, så jag fixade ihop www.MyMacDesk.com . Bara hoppas det kommer lite fler bidrag snart så blir det en fin samling, älskar Mac-bilder. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

768709455_d7689e0a03.jpg?v=0

 

Måste fixa till sladdarna lite.

Vilket fyndigt namn du har :tarskratt::crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket fyndigt namn du har :tarskratt::crossfingers:

 

Alla mina vanliga användarnamn var upptagna, så jag bara drog till med något. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Är det bara jag, eller finns det fler som inte tål synen av kablar?

 

Är en smula förvånad över hur många struntar att städa upp sina datahörn, från både massor av prylar och framförallt alla kablar som hänger kors och tvärs...

 

Smaken som baken, men själv tycker jag det känns trevligare att sätta sig i en välkomnande och lugn miljö, utan en massa bös omkring.

 

Ibland är det svårt att städa bort kablarna. Specielt om man använder samma kablar i olika datorer till och från.

Prylar och "clutter" tas bort direkt men kabel härvorna får oftast bestå eftersom det är svårt att bli av med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens hörna:

post-15359-1185944246.jpg

Hur kommer det sig att i alla bilder du postar är det med minst en ölburk? :lol::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det sig att i alla bilder du postar är det med minst en ölburk? :lol::P

 

:lol: Det är ju semester :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Det är ju semester :skondans:

:lol: Sant :P Skulle inte banga på en kall eller två nu. Blir nog en afterwork idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Sant :P Skulle inte banga på en kall eller två nu. Blir nog en afterwork idag :D

 

Det gör du rätt i :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis köpt nytt datorbord, är riktigt nöjd än så länge. En hundring var det väl värt?! Mini + extern disk bor i mittersta lådan. Monitorn på väggen ska flyttas ner en bit, sitter lite väl högt med det här bordet... men men, semestern är lång. :totaltgalen:post-16703-1185990837.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flowervalley
Har precis köpt nytt datorbord, är riktigt nöjd än så länge. En hundring var det väl värt?! Mini + extern disk bor i mittersta lådan. Monitorn på väggen ska flyttas ner en bit, sitter lite väl högt med det här bordet... men men, semestern är lång. :totaltgalen:post-16703-1185990837.jpg

 

Snyggt! Men är inte ett stort fan av bordet och stolarna... tycker nog det är snyggare med en modern touch. Men en hundring va det nog värt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...