Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar

Men Kim ;) boken är ju från gallerix ;)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer min hörna. Mycket har hänt sedan jag postade senast.

 

Feast your eyes!

 

post-12827-1217936823.jpg

 

Nice liten stol du har där! :ThumbsUp: (På bordet alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KimH: Ser rätt bra ut, men det är tyvärr inte ergonomiskt. Ett tips är att dina ögon ska vara höjd med monitorns överkant. ;) (bara googla för info, vet inte så jättemycket själv om jag skall vara ärlig)

 

En fråga dock. Du har en lampa precis bredvid datorn, precis som jag själv har. Men hur blir det med en iMac? Lär det inte reflekteras mycket i skärmens glas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga dock. Du har en lampa precis bredvid datorn, precis som jag själv har. Men hur blir det med en iMac? Lär det inte reflekteras mycket i skärmens glas?

 

Reflekterar inget har själv en lampa, kanske beror på att skärmen är matt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KimH: Ser rätt bra ut, men det är tyvärr inte ergonomiskt. Ett tips är att dina ögon ska vara höjd med monitorns överkant. ;) (bara googla för info, vet inte så jättemycket själv om jag skall vara ärlig)

 

En fråga dock. Du har en lampa precis bredvid datorn, precis som jag själv har. Men hur blir det med en iMac? Lär det inte reflekteras mycket i skärmens glas?

 

Tack.

 

Känner till problemet med ergonomin. Du har rätt angående ögon i höjd med monitorns överkant.

 

Jag har blivit ganska van nu dock, i början tyckte jag det inte fungerade så bra med den stolen. Ibland har jag en kudde på så jag kommer högre upp.

 

Annars är det ypperligt att ha iMacen som den är när jag ligger i sängen och ska kolla film osv.

 

Tänker lösa det med en högre stol som är höj/sänkbar senare tänkte jag.

 

Angående lampan så fungerar det bra. Det är snarare ljuset från fönstret bakom som reflekterar mest, men lampan fungerar bra. Tycker inte reflektionerna är så hemskt farliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reflekterar inget har själv en lampa, kanske beror på att skärmen är matt?

 

Nej, de nya iMacarna är superglossy...

Bra eller dåligt är ju en definitionsfråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan passa på att visa upp en av datorhörnorna. Håll tillgodo med bildkvalitén då storkameran sover på kontoret...

 

post-23876-1217975007.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-8885-1217867658.jpg

 

Ja här är mitt nya :) 2m långt :D!! LOVE!!

Fint!

Det roliga är att jag har exakt den boken "100 städer", som jag ska ge bort i födelsedagspresent idag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint!

Det roliga är att jag har exakt den boken "100 städer", som jag ska ge bort i födelsedagspresent idag. :)

Tack :) I like that book ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns den bara i CA eller finns den även på nätet? hittade inget som pekade åt det hållet dock.

 

Finns bara vid Apples huvudkvarter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iMac idag efter lite städning

post-23342-1218289321.jpg

post-23342-1218289326.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nu jävlar.. :P

 

Alla har så jävla snyggt rent och cleant på sina datorbord så jag måste bidraga med en högkontrast... :P

 

Och nej jag är ingen finnig ungkarl Fru och barn har jag och det är väl inte alltid så här rörigt :P

post-17122-1218358166.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...