Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

Om nästa OS döps till Garfield borde nästa version av Windows heta Ådi...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Off Topic

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Off Topic

 

Ber allra ödmjukast om ursäkt, visste inte att detta var ett forum med så hårda regler. Jag hoppas att du kan förlåta mig, om det fanns en kyrka i närheten skulle jag genast bege mig dit för en omfattande bikt. Jag förstår inte hur jag skall kunna bli lycklig igen om du inte förlåter mig.

 

Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, jag hoppas verkligen att din storsinthet skall uppenbara sig och hela min själ som bara du kan o allsmäktige!!!

 

Din undersåte...

 

 

:travolta: :travolta: :travolta: :travolta: :travolta: :travolta: :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber allra ödmjukast om ursäkt, visste inte att detta var ett forum med så hårda regler. Jag hoppas att du kan förlåta mig, om det fanns en kyrka i närheten skulle jag genast bege mig dit för en omfattande bikt. Jag förstår inte hur jag skall kunna bli lycklig igen om du inte förlåter mig.

 

Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, jag hoppas verkligen att din storsinthet skall uppenbara sig och hela min själ som bara du kan o allsmäktige!!!

 

Din undersåte...

 

 

:travolta::travolta::travolta::travolta::travolta::travolta::travolta:

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt nya tråkiga studentrum;) Ny HD det är väll det roligaste;)

Jag ska köpa nya tangentbordet och en 19" skärm;)

Sen så håller min macbook på att få en total renovering, han vill ju ine känna sig gammal;)

post-6555-1187558682.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

nice rikard

 

fast MacBooken hade nog mått bra av svampen Aquavit :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

snyggt pontus, har du själv satt in spotarna i hyllan?

 

jag har liknande fast mina sticker ut mkt mer, runt 3 cm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice rikard

 

fast MacBooken hade nog mått bra av svampen Aquavit :D

 

 

Hehe A.Q.A använder jag ofta, anledningen till att den är fläckig nu är nya jeans, färgar like hell;)

Glömde svampen hemma, ska köpa en ny imorrn;)

Hehe, ska köpa ny stol med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ny hylla på väggen och blommor från födelsedagen

 

Najs! Men borde inte bordet stå precis under hyllan? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer min hörna igen, som nu är uppdaterad med nytt bord och en ny, helt underbar stol... :wub:

 

Var rädd om den stolen, dom går lätt sönder. Jag vet... :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer min hörna igen, som nu är uppdaterad med nytt bord och en ny, helt underbar stol... :wub:

 

post-13603-1187595782.jpg

 

Är det månne stolen "Allak" från IKEA ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det månne stolen "Allak" från IKEA ?

 

Tänkte ställa samma fråga. Skön som satan och slog inte hål i plånboken :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi har också en sån! fast "lädret" som man sitter på är väldigt utslitet eller typ helt borta;D lika skön (om man har byxor på sig) fast mycket fulare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min enkla boning:

 

post-21405-1186747433.jpg

 

snygga högtalare, funderar på att skaffa ett par, är du nöjd med dina bose?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ställa samma fråga. Skön som satan och slog inte hål i plånboken :ThumbsUp:

 

Japp! Betydligt bättre än jag trodde den skulle vara för dom pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snygga högtalare, funderar på att skaffa ett par, är du nöjd med dina bose?

 

Oja, väldigt kraftig bas och förvånansvärt bra rymdkänsla i ljudet faktiskt! Ibland blir man lite skraj då surroundeffekten är ganska påtaglig (på ett positivt sätt). Nä, supernöjd!

 

Bästa med hela systemet är nästan den lilla kontrolldosan när man kan muta och justera volymen. Är även stolt ägare av en Sounddock i köket samt ett 321 paket i vardagsrummet. Bose is da shit =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorbordet (en pc där för tillfället)

post-11059-1187642356.jpg

Hehe väggen

post-11059-1187642374.jpg

Och inspelningshörnan inte så mkt just nu måste få hem macen så jag kan börja igen :lol:

post-11059-1187642394.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inspelningshörnan inte så mkt just nu måste få hem macen så jag kan börja igen :lol:

post-11059-1187642394.jpg

Sjunger du bara, eller spelar något också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjunger du bara, eller spelar något också?

Hehe mest, spelar lite gitarr eller ja jag försöker lära mig, det går låååååååångsamt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe mest, spelar lite gitarr eller ja jag försöker lära mig, det går låååååååångsamt! :P

Försöker också lära mig och det verkar gå lika långsamt här :P Fast jag kan ju spela lite andra instrument, fast inte sjunga lika :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker också lära mig och det verkar gå lika långsamt här :P Fast jag kan ju spela lite andra instrument, fast inte sjunga lika :)

Okaaaaj :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oja, väldigt kraftig bas och förvånansvärt bra rymdkänsla i ljudet faktiskt! Ibland blir man lite skraj då surroundeffekten är ganska påtaglig (på ett positivt sätt). Nä, supernöjd!

 

Bästa med hela systemet är nästan den lilla kontrolldosan när man kan muta och justera volymen. Är även stolt ägare av en Sounddock i köket samt ett 321 paket i vardagsrummet. Bose is da shit =)

 

 

"Bose is da shit" håller med till 100%, har en Lifestyle 48, samt lite ute/sovrums högtalare låter "klockrent" och är riktigt snyggt...

 

Bose is the future...

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
"Bose is da shit" håller med till 100%, har en Lifestyle 48, samt lite ute/sovrums högtalare låter "klockrent" och är riktigt snyggt...

Vettefan om man vill höra klockor hela tiden bara.. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...