Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Visa upp din datorhörna/lägenhet


.mp3

Rekommendera Poster

  • Svars 5,8k
  • Created
  • Senaste svar
Jag gillar att laga mat. (och att äta) ha ha... Gaggenau är en självklarhet även om kylskåpet inte är riktigt som det borde vara.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

Gaggenau är skiten ^^ *går ner och lagar mat på sin gaggenau-spis*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blev jag avundsjuk. Däremot drömde jag precis att jag skulle flytta till Korfu. :totaltgalen:

 

Korfu är min absoluta favoritö i den grekiska ö-världen :) Agios Gordis reppar! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja verkligen. Finns lite av allt, inte FÖR jävla exploaterat :) Zephyros i Agios Gordis är dessutom en av de bästa restaurangerna jag käkat på ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl på tiden att jag lägger upp en bild på mitt kryp in.

 

Notera gärna Rachel Bilson kollaget ovanför skrivbordet. Inte jag som har gjort det dock, fick det av en kompis i födelsedagspresent i år. Kan man få en bättre present? :wub::D

 

post-15246-1187466824.jpg

 

Noterbart är kanske också att tangentbordet är sålt, ska postas iväg till Duckie här på forumet imorgon och att skärmen är till salu. Kommer bli tomt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Playboy,

Vilken liten TV du har!?

 

Haha, Shiiiiit, sjukt snyggt du har, grymt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket snygg dator det där.

Vill bara visa alla andra här. Vad darrell länkade till från sin blog. Motsvarigheten till iMac som Gateway Computers har plockat fram http://www.gateway.com/programs/profile6/

 

 

Haha fy fan vilken gräslig dator... Ser ju ut som någon gammal krigshärjad burk från 70-talet som de satt en plattskärm på bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Playboy,

Vilken liten TV du har!?

 

Haha, Shiiiiit, sjukt snyggt du har, grymt :wub:

 

 

Håller med om att Tv´n är i minsta laget, men B&O hade ingen större LCD när jag köpte min (32") nu finns den i 40". Jag ville ha denna modell pga av att jag inte vill hänga den på väggen. Men är sjukt sugen på en större TV.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att Tv´n är i minsta laget, men B&O hade ingen större LCD när jag köpte min (32") nu finns den i 40". Jag ville ha denna modell pga av att jag inte vill hänga den på väggen. Men är sjukt sugen på en större TV.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Då tycker jag du ska köpa Plasma för TV och fim, mycket bättre, så kan du använda B&O till datorn. Två MB ocn en MBP!? Hoppas ni är åtminstone tre i familjen annars så lever du i överflöd! Keep up the good work! :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då tycker jag du ska köpa Plasma för TV och fim, mycket bättre, så kan du använda B&O till datorn. Två MB ocn en MBP!? Hoppas ni är åtminstone tre i familjen annars så lever du i överflöd! Keep up the good work! :skondans:

 

Vill inte ha B&O´s plasma eftersom dom inte gar något snyggt golvstativ, vill inte köpa annat märke pga att jag bara vill ha en fjärrkontroll och 32" till datorn är för stort för mig.

 

På tal om MBP så är det faktiskt en Powerbook G4 (min gamla) och den svarta MB´n är min fru´s. Men hon blev av med den på flygplatsen så nu har hon en ny (2,16 Mhz) men fortfarande svart.

 

Slutligen... vi är bara två i familjen (än så länge) om man inte räknar Garfield, vår katt på Bali, men han föredrar PC...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte ha B&O´s plasma eftersom dom inte gar något snyggt golvstativ, vill inte köpa annat märke pga att jag bara vill ha en fjärrkontroll och 32" till datorn är för stort för mig.

 

På tal om MBP så är det faktiskt en Powerbook G4 (min gamla) och den svarta MB´n är min fru´s. Men hon blev av med den på flygplatsen så nu har hon en ny (2,16 Mhz) men fortfarande svart.

 

Slutligen... vi är bara två i familjen (än så länge) om man inte räknar Garfield, vår katt på Bali, men han föredrar PC...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Spännade..., en KATTA som gillar PC! Som dessutom är fostrad av MACare. Vad gick fel? :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spännade..., en KATTA som gillar PC! Som dessutom är fostrad av MACare. Vad gick fel? :tarskratt:

 

 

Han är rädd för alla kattdjur som är större än honom själv... (Jaguar, Tiger, Panther osv.)

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl på tiden att jag lägger upp en bild på mitt kryp in.

 

Notera gärna Rachel Bilson kollaget ovanför skrivbordet. Inte jag som har gjort det dock, fick det av en kompis i födelsedagspresent i år. Kan man få en bättre present? :wub::D

 

post-15246-1187466824.jpg

 

Noterbart är kanske också att tangentbordet är sålt, ska postas iväg till Duckie här på forumet imorgon och att skärmen är till salu. Kommer bli tomt!

 

 

Niiiice :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Najs "hörna" :P

 

(Vart tog bilden vägen?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl på tiden att jag lägger upp en bild på mitt kryp in.

 

Notera gärna Rachel Bilson kollaget ovanför skrivbordet. Inte jag som har gjort det dock, fick det av en kompis i födelsedagspresent i år. Kan man få en bättre present? :wub::D

 

Noterbart är kanske också att tangentbordet är sålt, ska postas iväg till Duckie här på forumet imorgon och att skärmen är till salu. Kommer bli tomt!

 

Rachel Bilson är hotter than hell ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är rädd för alla kattdjur som är större än honom själv... (Jaguar, Tiger, Panther osv.)

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

Oj, oj.. det där var ett skämt värdigt en Gôteborgare! :pusspadig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs "hörna" :P

 

(Vart tog bilden vägen?)

 

 

Tack du, när jag vaknar på morgonen och inser hur sjukt underbart det är att chilla

vid poolen med macen, en kopp kaffe och en cigg. Jag brukar överväga vafan jag gjort

för att förtjäna det där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, oj.. det där var ett skämt värdigt en Gôteborgare! :pusspadig:

 

 

Just därför borde nästa OS heta Garfield...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just därför borde nästa OS heta Garfield...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

 

haha och det skulle vara fullproppat med smaskiga saker! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha och det skulle vara fullproppat med smaskiga saker! :D

 

Om nästa OS döps till Garfield borde nästa version av Windows heta Ådi...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...