Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Flertal buggar iphone 4s

Dlay

Recommended Posts

har en fråga till alla med en Iphone 4s.

köpte en iphone 4s för 10månader sen. Sen Dag1 har den inte gjort annat än strula.......

1) Imessage som aldrig funkar

2) Inget ljud när man filmar

3) Ibland antingen om batteriet har tagit slut eller man helt enkelt vill stänga av den så kan man inte ringa med efter uppstart trots mottagning, då får man starta om den å japp går ringa (oftast) men ibland kan man ringa och folk kan inte ringa till mig trots mottagning, så för att jag ska vara säker på folk ska få tag i mig eller om jag ska ring vilket syftet med mobil är så måste dessa steg göras efter varje uppstart

* powerknapp

* slide to unlock, vänta 5 min sen pin kod

*testa ringa min hemtelefon

*testa ringa från min hem telefon

*skicka sms från min andra telefonen till iphonen

*skicka sms från min iphone till andra telefonen

en process som tar låt säga MINST 20 MINUTER!!!

köpte en iphone för flertal vänner pratar gott om dom men e helt missnöjd ingen jag känner har dessa buggar är det nån annan som har dessa fenomen dela gärna med er vad jag ska göra

måste vara mitt livs sämsta mobilköp känns det som och alla ni som undrar den är och har alltid varit orginal ej pulat med mjukvaran

Om den är inköpt för 10 månader sedan så har du garanti kvar (garantin är 12 månader), även om det kan vara svårt att förklara för Apple varför du har haft telefonen med problem sedan dag 1 och väntat 10 månader med att lämna in den för garantikoll....

Om TS är seriös så skulle jag rekommendera en ominstallation av senaste mjukvaran, dvs en återställning till ny telefon. Kvarstår problemen så är det bara att reklamera telefonen.

Om TS är seriös så skulle jag rekommendera en ominstallation av senaste mjukvaran, dvs en återställning till ny telefon. Kvarstår problemen så är det bara att reklamera telefonen.

ja jag är seriös!!

testat ominstallera flertal ggr på både ios 5.0.1 som den kom med och även den senaste 6.0 blir å lämna in den å ni som undrar varför jag väntat så här länge var att förhoppning att den skulle bli bättre på nästa ios

men men låter tråden vara öppen ett tag till för se om nån mer har samma fel eller bara jag

ja jag är seriös!!

testat ominstallera flertal ggr på både ios 5.0.1 som den kom med och även den senaste 6.0 blir å lämna in den å ni som undrar varför jag väntat så här länge var att förhoppning att den skulle bli bättre på nästa ios

men men låter tråden vara öppen ett tag till för se om nån mer har samma fel eller bara jag

Inget troll okej då kan jag svara.

Har du återställt telefonen till helt ny så har du en defekt telefon. Lämna in den snarast så får du en ny inom ett par dagar.

ja jag är seriös!!

Nu kan det vara för sent. Man ska anmäla fel (i princip) så fort man upptäcker dem.

Här på forumet stängs aldrig trådar. (Ja, om de inte ballar ur fullständigt med personangrepp och liknande.)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...