Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Söker registerprogram


Telly82

Rekommendera Poster

Jag söker ett registerprogram, främst för böcker. Jag har köpt dubletter för jag har inte i huvudet vilka böcker jag har och vilka jag (ännu?) inte har.

 

Jag söker ett program (eller två) där jag kan registrera (skriva in) de böcker jag har på Macen och sedan föra över till iFånen, så när jag ser en bok till salu så kan jag snabbt kolla om jag redan äger den.

Finns det något sådant?

 

Kan inte använda iCloud, om det spelar någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eg ingen aning om det funkar till det du behöver, men Bento finns ju både för OS X och iOS. Kan vara värt att kolla upp.

Det verkar fungera, i teorin i alla fall. :)

Problemet med Bento är att man kan bara ha en enda registerfil och den ligger djupt nere i användarmappen. Jag hade velat kunna lägga mitt bokregister separat från mitt skivregister var som helst på hårddisken.

 

Detta verkar ju inte fungera med iPhone. Man kan visserligen publicera på webben, men det vill/kan jag inte.

 

http://www.delicious-monster.com/downloads/Delicious%20Library%202/DeliciousLibraryVersionTwo.html

What's New in 2.2 (build 11510)

iPhone App Removed

Amazon has forced us to remove our companion iPhone application from the iTunes App Store, pursuant to section 4(e) of the contract we must operate under as long as we use their data. They declined to specify any reasons for the exclusion of mobile devices.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Å suck!

 

Jag köpte Bento för några veckor sedan för att äntligen börja konvertera från AppleWorks. Och vad händer då? Jo Bento läggs ner. :chock::bla::ThumbsDown::cry::irriteradtjej::angry::chockadskeptisk::byrakrat:

http://macworld.idg.se/2.1038/1.516733/filemaker-lagger-ner-bento

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...