tobba Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Som rubriken säger Iphonen (4) har låst sig och ringer hela tiden,någon som varit med om något liknande? Den går inte att stänga av och svarar inte på något kommando. Den dyker inte heller upp i iTunes när jag ansluter den till datorn. Har någon en idé om vad som hänt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Fuktskada? Kondens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobba Posted October 16, 2012 Author Share Posted October 16, 2012 Nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKnasen Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Testa håll inne hemknappen och startknappen samtidigt... länge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rille. Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Har du köpt den i butik eller är den köpt på blocket? Om köpt på blocket så skulle det kunna vara någon som låst den via "hitta min iphone" .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobba Posted October 17, 2012 Author Share Posted October 17, 2012 den är köpt i butik och jag har haft den i ca 1år Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Ringer du via telefonboken eller via någon app? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.