Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med Appstore Iphone5 +Ios6


MarcusF

Rekommendera Poster

Ända sedan första starten med min säkerhetskopia från min gamla 4S med Ios 5 in i min nya Iphone 5 med Ios6 har jag inte kunnat komma åt appstore,appen krashar direkt.

Vanligtvis använder jag google chrome som webbläsare men när jag tex öppnar en länk i ett mail så kommer ju Safari upp och även denna kraschar,dock kan jag kopiera länken i mailet,gå in i safari och klistra in den och då få länken att fungera utan krasch.

Jag har provat att återställa den i itunes ett par gånger,men samma problem uppstår igen så fort jag fått in min säkerhetskopia. Är det nån gammal app som gör att den krashar tro? Nån som har varit med om liknande eller har nån idé på lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat logga in i Itunes? Kanske är pga det nya användaravtalet som ska dyka upp som det kraschar. Prova även logga ut och in i app store i settings i telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat logga in i Itunes? Kanske är pga det nya användaravtalet som ska dyka upp som det kraschar. Prova även logga ut och in i app store i settings i telefonen.

 

Fungerade tyvärr inte :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...