Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

1 månad gammal Ipad 3 låst sig med Icloud info ruta


urbanpix

Rekommendera Poster

Hej,

Min nya Ipad 3 har låst sig med denna bild. Skärmen svarar med att jag trycker på ok men inget händer. Har varit på Elgiganten där jag köpt apparaten och de säger att detta är en mjukvarukrasch och omfattas inte av garantin. Jag har 63 bilder i Ipaden och har läst nyheter på sin höjd.

Är det någon vänlig själ som har någon idé om vad det kan vara?? Jag har anslutit apparaten till min IMac och fått över bilderna men sedan händer inget mer.. Kommer inte förbi den förbenade rutan angående ICloud.. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Min nya Ipad 3 har låst sig med denna bild. Skärmen svarar med att jag trycker på ok men inget händer. Har varit på Elgiganten där jag köpt apparaten och de säger att detta är en mjukvarukrasch och omfattas inte av garantin. Jag har 63 bilder i Ipaden och har läst nyheter på sin höjd.

Är det någon vänlig själ som har någon idé om vad det kan vara?? Jag har anslutit apparaten till min IMac och fått över bilderna men sedan händer inget mer.. Kommer inte förbi den förbenade rutan angående ICloud.. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-57681-089415300 1349813672_thumb.pngSå här ser bilden ut...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte riktigt. Vad händer när du trycker på ok.

Dyker dialogen upp igen då eller?

 

I värsta fall så får du återställa den i Itunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...