DIF Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Har en Mac/Freecom 750Gb FW som jag använt till ofärdiga projekt funkar som klockan 7månader men nu heter den inte FW längre utan 42 m z dk--ä` Hur döpa tillbaka FW sökningar hittar inte filer och ritningar längre ? Vad har hänt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Följde det med något diskreparationsprogram eller liknande? Har du kört det? Har du kört skivkontroll från Apples Skivverktyg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted October 9, 2012 Author Share Posted October 9, 2012 jo skivkoll har jag kört men inga fel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 jo skivkoll har jag kört men inga fel ? Hur menar du nu? Det du skriver verkar vara ett påstående, men avslutas med ett frågetecken som om det vore en fråga. Vill du veta hur du ser om det var fel på disken eller inte (dvs hur du ser resultatet av testet)? Vilket program körde du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted October 10, 2012 Author Share Posted October 10, 2012 Hur menar du nu? Det du skriver verkar vara ett påstående, men avslutas med ett frågetecken som om det vore en fråga. Vill du veta hur du ser om det var fel på disken eller inte (dvs hur du ser resultatet av testet)? Vilket program körde du? Apples Skivverktyg? inga fel hittades menar jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted October 10, 2012 Author Share Posted October 10, 2012 Hur menar du nu? Det du skriver verkar vara ett påstående, men avslutas med ett frågetecken som om det vore en fråga. Vill du veta hur du ser om det var fel på disken eller inte (dvs hur du ser resultatet av testet)? Vilket program körde du? Apples Skivverktyg inga fel hittades menar jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Och du körde "Reparera skiva" (och inte "reparera skivbehörigheter")? I så fall kan du väl bara döpa tillbaka disken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted October 11, 2012 Author Share Posted October 11, 2012 Och du körde "Reparera skiva" (och inte "reparera skivbehörigheter")? I så fall kan du väl bara döpa tillbaka disken. Underbart ! Tack för tipps jag bytte bara tillbaks ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.