Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

FW Disk bytte namn över natten ?


DIF

Rekommendera Poster

Har en Mac/Freecom 750Gb FW som jag använt till ofärdiga projekt funkar som klockan 7månader men nu heter den inte FW längre utan 42 m z dk--ä`

Hur döpa tillbaka FW sökningar hittar inte filer och ritningar längre ?

Vad har hänt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följde det med något diskreparationsprogram eller liknande? Har du kört det?

 

Har du kört skivkontroll från Apples Skivverktyg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo skivkoll har jag kört men inga fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo skivkoll har jag kört men inga fel ?

Hur menar du nu? Det du skriver verkar vara ett påstående, men avslutas med ett frågetecken som om det vore en fråga.

Vill du veta hur du ser om det var fel på disken eller inte (dvs hur du ser resultatet av testet)? Vilket program körde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du nu? Det du skriver verkar vara ett påstående, men avslutas med ett frågetecken som om det vore en fråga.

Vill du veta hur du ser om det var fel på disken eller inte (dvs hur du ser resultatet av testet)? Vilket program körde du?

 

 

Apples Skivverktyg?

inga fel hittades menar jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du nu? Det du skriver verkar vara ett påstående, men avslutas med ett frågetecken som om det vore en fråga.

Vill du veta hur du ser om det var fel på disken eller inte (dvs hur du ser resultatet av testet)? Vilket program körde du?

 

 

Apples Skivverktyg

inga fel hittades menar jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du körde "Reparera skiva" (och inte "reparera skivbehörigheter")? I så fall kan du väl bara döpa tillbaka disken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du körde "Reparera skiva" (och inte "reparera skivbehörigheter")? I så fall kan du väl bara döpa tillbaka disken.

 

Underbart !

 

Tack för tipps jag bytte bara tillbaks !yeahbaby.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...