Dundercalle Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Tjenare! Har bytt mejl på mitt iTunes-konto då jag inte har kvar den gamla mejlen. Men på min iPhone är den fortfarande inställd på den gamla mejlen. Hur fixar jag detta? Har alltså bytt mejlkonto på mitt vanliga iTunes-konto, men enligt min iPhone så har jag kvar min gamla adress. Hur ändrar jag detta? Tack på förhand! mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Inställningar - Affär Klicka på ditt Apple ID, och du får upp en ruta där du kan logga ut. Logga ut. Välj "Använd befintligt Apple ID". Skriv in nya e-posten, logga in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FartinAround Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Raphael, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.