Dundercalle Postad 4 oktober, 2012 Share Postad 4 oktober, 2012 Tjenare! Har bytt mejl på mitt iTunes-konto då jag inte har kvar den gamla mejlen. Men på min iPhone är den fortfarande inställd på den gamla mejlen. Hur fixar jag detta? Har alltså bytt mejlkonto på mitt vanliga iTunes-konto, men enligt min iPhone så har jag kvar min gamla adress. Hur ändrar jag detta? Tack på förhand! mvh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 4 oktober, 2012 Share Postad 4 oktober, 2012 Inställningar - Affär Klicka på ditt Apple ID, och du får upp en ruta där du kan logga ut. Logga ut. Välj "Använd befintligt Apple ID". Skriv in nya e-posten, logga in. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FartinAround Postad 4 oktober, 2012 Share Postad 4 oktober, 2012 Raphael, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.