Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har någon annan fått detta SMS


Tarok

Rekommendera Poster

Grattis. Ditt nummer har gjort dig till en Appel-vinnare! GÅ till win.iwinz.cc och ange koden **** för att få din gratis Appelprodukt!

Verkar skumt både Gumman min har fått det på sin iPhone och jag fick det på min jobb telefon som är en Samsung

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte fått det, men låter helskumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser du inte dagstidningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mamma fick det, eller något liknande, häromdagen, men jag avrådde henne från att ta det på allvar. Om man inte ens vet om att man är med i ett lotteri är man antagligen inte det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått det. Raderade det dock direkt men det stod, ungefär så här; Ditt telefon nummer har vunnit i Apple lotteriet, gå till win.apple... och välj din vinst produkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick det med.

Jag vann $100000.

Väntar fortfarande på utbetalningen.

 

 

irriteradtjej.gifirriteradtjej.gifirriteradtjej.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

respekt.gif

Jag fick det med.

Jag vann $100000.

Väntar fortfarande på utbetalningen.

 

 

irriteradtjej.gifirriteradtjej.gifirriteradtjej.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis. Ditt nummer har gjort dig till en Appel-vinnare! GÅ till win.iwinz.cc och ange koden **** för att få din gratis Appelprodukt!

Verkar skumt både Gumman min har fått det på sin iPhone och jag fick det på min jobb telefon som är en Samsung

 

Dottern fick det. Men hon är smart, vet inte var hon fått det ifrån, hon öppnade inte det. Kastade det direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FartinAround

Tänk att det finns vuxna som fortfarande hoppas på att dom ska "vinna" nåt - när dom inte ens köpt en lott?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk att det finns vuxna som fortfarande hoppas på att dom ska "vinna" nåt - när dom inte ens köpt en lott?

 

Man har ju en mailadress, ipnummer och telefonnummer som kan vara med i lotteri här och där i världen.

Vet inte hur många hundra miljoner jag hitills har vunnit.

Dock har jag så hög lön att jag inte orkar bry mig.....

 

 

 

cool.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men adressen jag fick var win.iwinz.cc och cc på slutet har jag aldrig stöt på innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2st har jag fått på 3 veckor. Bara att radera innan man ens öppnat det (man hinner ju läsa lite av första raden).

 

Bort-bort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2st har jag fått på 3 veckor. Bara att radera innan man ens öppnat det (man hinner ju läsa lite av första raden).

 

Bort-bort!

Själv fick jag 3st på 3 dagar, bara att ta bort som sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå... Man kan ju undra lite med hur det fått tag på numret. Jag har i a f inte gett det till dem, och det finns inte på Eniro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk att det finns vuxna som fortfarande hoppas på att dom ska "vinna" nåt - när dom inte ens köpt en lott?

 

särskilt när länken går till nån hokuspokussida istället för en officiell applesida.

det är nästan så man tycker de förtjänar en läxa, så kanske de använder huvudet nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå... Man kan ju undra lite med hur det fått tag på numret. Jag har i a f inte gett det till dem, och det finns inte på Eniro.

Samma här, jag finns inte på något av de olika nummerupplysningarna. Tror dock att mitt nummer står som ett andra nummer hos min mamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, jag finns inte på något av de olika nummerupplysningarna. Tror dock att mitt nummer står som ett andra nummer hos min mamma.

Det är ju inte så svårt att bara skicka ett sms till alla löpnummer inom ett visst intervall. Sen att många nummer inte kommer finnas är ju ett mindre problem. Betydligt mindre bortfall än om man skulle försöka sig på motsvarande med mailadresser iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick två idag. Störigt. Men inte lika störigt som de jävlarna som ringer var och varannan dag för att sälja nåt eller vill ha med mig i en undersökning. Jag svarar inte längre i mobilen om jag inte vet vem det är som ringer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått några vinnar-smsSån otur jag har, jag vinner aldrig något... totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak..så här i efterhand. Jag har ju skrivit tidigare i denna tråd. Dagen INNANS jag fick mitt sms om vinsten så vart jag uppringd av ngn som sa; "Jag söker" sedan KLICK. Tidigare hade jag ett Tele 2 abbonnemang då hände det rätt ofta att ngn ringde och la på, googlade man numret så fick man upp telefon agenterna m fl alltså ngn variant på försäljning som byggde på att man skulle ringa tillbaka.

Har nu Telia abonnemang och det är första gången ngn ringer och lägger på + att jag då fick sms:et dagen efter. Ett sammanträffande kanske, eller så hänger det ihop. Googlade precis det numret och det var samma sak ett välkänt nummer som ringer upp och sedan lägger på! Kanske är det ngn fler som blivit uppringd innans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett igår natt kl 00.51

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak..så här i efterhand. Jag har ju skrivit tidigare i denna tråd. Dagen INNANS jag fick mitt sms om vinsten så vart jag uppringd av ngn som sa; "Jag söker" sedan KLICK. Tidigare hade jag ett Tele 2 abbonnemang då hände det rätt ofta att ngn ringde och la på, googlade man numret så fick man upp telefon agenterna m fl alltså ngn variant på försäljning som byggde på att man skulle ringa tillbaka.

Har nu Telia abonnemang och det är första gången ngn ringer och lägger på + att jag då fick sms:et dagen efter. Ett sammanträffande kanske, eller så hänger det ihop. Googlade precis det numret och det var samma sak ett välkänt nummer som ringer upp och sedan lägger på! Kanske är det ngn fler som blivit uppringd innans?

Att du blir uppringd av en säljfirma och de lägger på precis när du svarar beror nog på att har automatisk uppringning av flera nummer samtidig på en och samma agent. Om du svarar strax efter att den första mottagaren svarar så kan det nog bli på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...