Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bästa app för iPhone TIPSA


mactopen

Rekommendera Poster

Vore bra om du till att börja med postade det i rätt forumkategori. ;) Typ "Appar till iPhone, iPad..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del är twitter mest användbara appen. Vad som är bäst är väldigt individuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En app jag garanterat inte skulle klara mig utan är Spotify. Spotify är en del av mitt liv numera :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på vad du menar med "bästa". Vad ska den vara bäst på? Snyggast? Minst buggig? Minst resurskrävande? Listan kan göras oändlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipsa gärna bästa appen

Till vad då?

 

Om du ska åka med Västtrafik så är Västtrafiks app den bästa.

Ska du göra något annat? Då är säkert Västtrafiks app helt värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi sluta vara besserwissers och bara säga vilken app som man tycker är bäst? Den man inte kan klara sig utan.. Antar det är det han menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi sluta vara besserwissers och bara säga vilken app som man tycker är bäst? Den man inte kan klara sig utan.. Antar det är det han menar.

 

Men det går ju inte att svara på. En av de absolut bästa apparna - Epic Citadel - är också en av de som är absolut enklast att klara sig utan. Samtidigt har Facebook länge varit en av de tveklöst sämsta apparna, men ändå oumbärlig för väldigt många.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Multitimer.

Grillappen för oss grilltokiga. :)

 

Dockland. Heter du så på quiz me oxå??

Jag ska söka och utmana dig isf. Dock med mitt nick. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det går ju inte att svara på. En av de absolut bästa apparna - Epic Citadel - är också en av de som är absolut enklast att klara sig utan. Samtidigt har Facebook länge varit en av de tveklöst sämsta apparna, men ändå oumbärlig för väldigt många.

 

Det är ungefär som bästa filmen, eller bästa låten, eller bästa bilen (en traktor är bättre än en Ferrari i vissa avseenden).

 

Alltså svarar man beroende på vad man tycker *just nu*.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dropbox

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<br />Det är ungefär som bästa filmen, eller bästa låten, eller bästa bilen (en traktor är bättre än en Ferrari i vissa avseenden).<br /><br />Alltså svarar man beroende på vad man tycker *just nu*.<br />
<br /><br /><br />

 

Snarare som "bästa webbsidan". Och om man då menar "mest oumbärliga" så är det förmodligen någon av internetbankerna. Och de har ju appar snart allihop. Tittar man mycket på TV är det ju smidigt med en TV-tablå bara en tryckning bort. Gillar man att se strömmad film kanske det är någon av filmtjänsterna som Voddler, Headweb eller den inbyggda iTunes som passar.

 

"Bäst" är en så grov överförenkling att det gör det omöjligt att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det intressanta är att trådskaparen inte velat förtydliga någonting eller ens kommentera någonting. Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Multitimer.

Grillappen för oss grilltokiga. :)

 

Dockland. Heter du så på quiz me oxå??

Jag ska söka och utmana dig isf. Dock med mitt nick. :)

 

Hej och tack för ditt svar. Leta upp mig, jag heter timhuhtala, kanske skulle tagit ett nicknamn, men det blev mitt riktiga :)

 

Nåväl, kör så det ryker, och alla ni andra, lägg gärna till mig om ni vill. Jag är hyfsad på en del av kategorierna, och andra rent usel, men det lär ni väl bli varse :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, på Dockland som jag sökte på imorse fick jag gensvar, att den finns och frågan ligger ute... men på timhuhtala finns det ingenting....

knutaugust heter jag på Quiz Me...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, på Dockland som jag sökte på imorse fick jag gensvar, att den finns och frågan ligger ute... men på timhuhtala finns det ingenting....

knutaugust heter jag på Quiz Me...

 

hm, vad skumt. Det kanske går att söka på mailadress. den är tim.huhtala @ gmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh ok... Den har inte jag... Får kika in den sen då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...