Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 5 i Apple Store i Täby C


Silverfox

Rekommendera Poster

Är det någon som vet om det såldes några iPhone 5 i Apple Storebutiken i Täby centrum idag, eller om de redan är slut? Jag tänkte isf åka över i morgon och köpa en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om det såldes några iPhone 5 i Apple Storebutiken i Täby centrum idag, eller om de redan är slut? Jag tänkte isf åka över i morgon och köpa en.

 

Slå en signal till dem imorgon bitti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hinner inte. Om jag ska hinna med mitt tåg från Stockholm C 13:15 måste jag vara i Täby då de öppnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då är det ju inte mycket att be för: Du måste chansa!

 

(Du hade ju kunnat ringa innan de stängde. :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart lätt att vara efterklok. Men dagen idag har jag lagt på att springa Lidingöloppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart lätt att vara efterklok. Men dagen idag har jag lagt på att springa Lidingöloppet.

 

Prioritering är nåt att tänka på här :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var där idag och köpte min iPhone 5 16GB vit, det enda som hade kvar vita 16gigare. Grym trevliga säljare och kanon service, kommer alltid gå dit för att köpa mina Apple produkter som är dessutom samma pris som andra ställen om inte billigare?

Det kan tolkas som värsta reklamen men varken jag eller andra jag känner jobbar där, vilken butik skakar hand och säljaren säger sitt namn för att sälja en lur för 6000kr? På Elgiganten och Mediamarkt man efter en tillgänglig säljare som en dåre haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey. Tack för ditt inlägg. Då blir det ingen resa till Täby den här gången för jag är ute efter en svart 64 GB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey. Tack för ditt inlägg. Då blir det ingen resa till Täby den här gången för jag är ute efter en svart 64 GB.

 

 

Enligt säljaren, dom ska få leverans nästa vecka men han visste inte vilken modell dock. Ring dom (08-446 93 00) på måndag och kolla, en polare var också med men han ville ha svarta modellen så det blev inga iphone 5 för hans del =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade ned butik vid 14 tiden idag, fick samma besked som Lias08, svart olåst är slut. Dom får löpande påfyllning, bästa är nog att ringa precis innan man ska dit.

 

Telefonkötiden igår var rätt lång med över 8 pers före, idag lite bättre med bara 3 pers före, vilket tog runt 4 minuter innan jag kom fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...