Acked Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Skaffat appletv idag.. Försöker lägga till min trådlösanätverk.. Men hittar inget bindestreck på "tangentbordet". Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Skaffat appletv idag.. Försöker lägga till min trådlösanätverk.. Men hittar inget bindestreck på "tangentbordet". Bindestreck??? Var ska du skriva det någonstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acked Posted September 29, 2012 Author Share Posted September 29, 2012 Har bindestreck i mitt lösenord till det trådlösa nätverket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Har bindestreck i mitt lösenord till det trådlösa nätverket.. Är det inte enklare att ta bort det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acked Posted September 29, 2012 Author Share Posted September 29, 2012 Tackar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.