Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple 5 vs Nokia Lumen 920 skärmtest


Golfareninsweden

Rekommendera Poster

Golfareninsweden

Hittade denna bild, intressant läsning.

 

LD.jpg

 

Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingenstans i den bilden står det om färgåtergivningen samt betrakningsvinkeln... De som har testat iPhone 5 uppfattar dessa faktorer som betydligt bättre med 5:an jämfört med tidigare iPhones. Men färgåtergivning handlar inte om specifika tekniska specifikationer utan du märker det i verkligheten - briljansen och exaktheten. Betrakningsvinkeln märker du också när du håller telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och värst av allt, Nokia tror fortfarande att Apples astronomiska framgångar med sin iPhone beror på enskilda "features" (funktioner).

Det går ju inte så bra för Nokia vilket borde vara en viss överraskning för dem efter att de har förenat sig med Djävulen (Microsoft).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med att iPhones skärm bara fungerar med finger/hud och speciella pennor ser jag som en fördel, eftersom att om mobilen ligger i fickan eller var som så kanske man råkar komma åt hem- eller lås-knappen och då kanske man pillar runt en massa i mobilen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer skaffa bägge 2. Är rädd för att det kommer bli ett helvete att få en windows telefon att fungera med mina macar samt apputbudet kommer säkert vara väldigt mycket sämre men det är säkert bättre skärm och kamera på lumian. Sånt är Nokia alltid väldigt bra på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia?

Jepp jepp, när jag häromdan besökte den lokala Subaru- och Kia-handlaren välkomnades jag av en Kia-representant som gärna ville visa de nyinkomna modellerna, men jag, som den Subaruägare jag är, sa: Nope nope, sorry, NoKia… :chockadskeptisk::tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...