Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Ny låt i Garageband, ge kritik!

Ironoleg

Recommended Posts

Hej. Jag skapade denna låt på min ipad 2 i Garageband. Gitarrerna är inspelade med en Apogee jam. Säg gärna vad ni tycker, gå även in och lyssna på mina andra låtar jag gjort! :)<br style="margin: 0px; padding: 0px; font-family: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19.600000381469727px; ">Här kommer den! :)

:yeahbaby:

Det enda som jag inte riktigt kan bedöma är hur pass mycket bas det blir om man spelar låten genom en stereoanläggning. Men jag tror att det kan vara lite väl mycket bastryck, eftersom det blir mer tryck i mina monitorer än vad det brukar bli när jag själv mixat med för mycket. Men låten tycker jag alltså är helt ok.

1348946220[/url]' post='1574672']

:yeahbaby:

Det enda som jag inte riktigt kan bedöma är hur pass mycket bas det blir om man spelar låten genom en stereoanläggning. Men jag tror att det kan vara lite väl mycket bastryck, eftersom det blir mer tryck i mina monitorer än vad det brukar bli när jag själv mixat med för mycket. Men låten tycker jag alltså är helt ok.

Det är nog möjligt att jag tryckt på den lite, men jag kan tycka att det är lite gött när basen hörs ordentligt. :) Tack så mycket! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...