Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dockningsstation till iPhone 5


Herna

Rekommendera Poster

Ja, det kommer de tyvärr inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om Apple kommer göra en docka till iPhone 5?

Nä,det kommer dom inte!! (ironisk)

va tror du själv??? Ärligt! -en fruktansvärt dålig fråga! om Apple släpper en telefon som dessutom sålt 5 miljoner ex. bara första veckan!!,Och för o svara på din fråga: JA,det kommer garanterat komma en docka till 5:an!! herregud!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä,det kommer dom inte!! (ironisk)

va tror du själv??? Ärligt! -en fruktansvärt dålig fråga! om Apple släpper en telefon som dessutom sålt 5 miljoner ex. bara första veckan!!,Och för o svara på din fråga: JA,det kommer garanterat komma en docka till 5:an!! herregud!!

 

 

 

 

Du använder sjukt tråkig attityd i detta inlägg och verkar dessutom ha fel i frågan.

Läs på och kom tillbaka:

http://www.techradar.com/news/computing/apple/no-apple-made-dock-for-the-iphone-5-says-schiller-1098556

 

Och åter igen: Nej, det kommer troligen inte komma någon appletillverkad docka denna gången.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du använder sjukt tråkig attityd i detta inlägg och verkar dessutom ha fel i frågan.

Läs på och kom tillbaka:

http://www.techradar...chiller-1098556

 

Och åter igen: Nej, det kommer troligen inte komma någon appletillverkad docka denna gången.

 

 

 

Tråkigt, dockan är ett väldigt bekvämt tillbehör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att göra en egen, billigt och bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt, dockan är ett väldigt bekvämt tillbehör.

 

Sant, jag använder själv dockan till min iPhone 4 dagligen.

Troligen kommer det komma dockor från 3:e part. Tex Belkin brukar vara rätt duktiga på iPhone tillbehör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant, jag använder själv dockan till min iPhone 4 dagligen.

Troligen kommer det komma dockor från 3:e part. Tex Belkin brukar vara rätt duktiga på iPhone tillbehör.

Skulle säga att det med 99,9% sannolikhet kommer dockningsstationer i alla tänkbara varianter från tredjepartstillverkare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle säga att det med 99,9% sannolikhet kommer dockningsstationer i alla tänkbara varianter från tredjepartstillverkare.

 

Ja det tror jag säkert det gör men jag gillar Apples originaltillbehör. Känns mer tryggt och de är alltid lite snyggare än från tredjepartstillverkare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Dockningsstation eller ej....min 4S hade jag fint i dockan och sedan headset i 3,5 mm uttaget. Skall bli intressant och se hur de löser funktionen nu i 5:an. Visst kan man använda headset med bluetooth men då får du inte 100% kvalitet i samtalet. Finns det någon som vet ett bra BT-headset för de kräsna....avseende ljudkvalitet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Dockningsstation eller ej....min 4S hade jag fint i dockan och sedan headset i 3,5 mm uttaget. Skall bli intressant och se hur de löser funktionen nu i 5:an. Visst kan man använda headset med bluetooth men då får du inte 100% kvalitet i samtalet. Finns det någon som vet ett bra BT-headset för de kräsna....avseende ljudkvalitet?

 

Vad det gäller BT så Voyager Pro HD du kan ej misslyckas :)

Vanlig docka utan sladd eller hörlursuttag finns att hitta numera i vår webshop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

ser ok ut....ser även ut som det är du som säljer den ;-). Kolla din email eller svara här hur man har löst det med

hörlurs- headset-uttaget. Det framgår ej på bilden eller i texten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag chansade och köpte en iphone 5 docka på ebay.uk såg bra ut men USEL passform-går inte att använda,får vänta till "märkes" tillverkarna lanserar en docka..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...