henryal Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Finns det verkligen inget sätt att utan jailbreak lösenordsskydda en mapp med appar, så att man kan gömma "Inställningar", "Mail", med flera från mina barns klåfingrighet? Jag vet att jag kan köra med begränsningar, men det är för omständligt och skyddar inte t ex "Mail". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinza Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Finns det verkligen inget sätt att utan jailbreak lösenordsskydda en mapp med appar, så att man kan gömma "Inställningar", "Mail", med flera från mina barns klåfingrighet? Jag vet att jag kan köra med begränsningar, men det är för omständligt och skyddar inte t ex "Mail". Nepp, det går inte att lösenordskydda en mapp, tyvärr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henryal Posted September 27, 2012 Author Share Posted September 27, 2012 Något annat tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dockland Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Jag kanske har fel, men jag har en app som lösenordsskyddar åtminstone bilder. Har för mig jag sett på iTunes att det finns även för mappar, men har inte kollat mer ingående. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Se73n Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Något annat tips? Med jailbreak så finns det appar som gör det du vill, själv har jag Applocker på iPaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.