Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

E-post strul i mail


sbozic

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag sitter jäkligt dum till just nu. Mail som skickas till mig kommer inte fram längre, allt funkade tills att jag gick och la mig igår kväll. I morse så kommer jag inte åt mailen varken via , laptoppen, den stationära , min mobil samt icloud. Vad är det som har hänt tror ni? Är det någon mer än jag som har detta problem?

 

Jag har 5.3 i mail och 10.7.5 i operativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första du måste utesluta är om mailkontot öht fungerar. Ibland ligger mailservrar nere av olika anledningar- t ex underhåll. Då funkar ingenting av de du skrev om. Kommer du in på kontot via webmail? Kanske ditt mailkonto's leverantör har ngn statussida man kan kika på?

 

T ex här är en för gmail: http://www.google.com/appsstatus#hl=en&v=status&ts=1348646769810

 

Där ser man t ex att det var nere en sväng igårkväll, vilket skulle kunna vara morgon, svensk tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har idag exact samma problem, även om det nu är 15 okt -12. Fungerade som vanligt i går men på kvällen började det med att inte kunna ta emot.

 

Kan skicka mail men Mail men ej ta emot. Får bara frågan om lösenord hela tiden trots att jag skriver i rätt.

Har tidigare haft samma problem men det har fungerat efter en omstart. Men i detta fall löser det inte problemet.

Däremot får jag mail som vanligt på min iPhone trots att det är samma Gmail account. Så jag utgår ifrån att det är inga problem med mail kontot.

 

//Johanna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...