Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som Köper iPhone 5 från AppleStore


Hunter_78

Rekommendera Poster

3-4 veckor leverans judetvarintejag.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 399
  • Created
  • Senaste svar

Jag tror inte det tar 3-4 veckor. Den kommer nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte det tar 3-4 veckor. Den kommer nästa vecka.

 

 

 

beställde en 32gb beställd 04.48 leverans 2-3 veckor..:( , har dom inga i lager i sverige??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde kl. 3 och jag fick 3-4 veckor. Tror att det är en helgardering från deras sida. Kommer nog snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde kl 6:10

3-4 veckor leverans (26-29 okt)

 

byter från en samsung galaxy s3, finns till salu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställt 06:30.

 

Levereras: 23 Okt, 2012 - 29 Okt, 2012 med Expressfrakt :(

 

Får se om det kanske blir att åka förbi Täby i helgen ändå då, online får bli lite av en gardering…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte ens lönt och vara vaken till kl 03.00, man kunde lika gärna beställt nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brist på 64GB modellerna helt enkelt. Likadant hos operatörerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en vit 16GB vid 03:00, verkar som att tiden inte spelade nån roll faktiskt. Alla verkar ha fått 3-4v.

Japp, beställde strax efter sju och fick samma besked. Sen är ju frågan om det blir samma leveranstid i praktiken. Kan tänka mig dels att de har viss säkerhetsmarginal på tiden 3-4 veckor och dessutom är jag inte så säker på att den uppiften uppdateras dynamiskt på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brist på 64GB modellerna helt enkelt. Likadant hos operatörerna.

Nja. I så fall brist på typ samtliga modeller. Verkar ju spela mindre roll vad man beställt och när. Samma lev. tider ändå i stort sett. Tror nog, och hoppas, att det snart uppdateras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som pratat med apple kundtjänst än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som pratat med apple kundtjänst än?

 

 

 

jag pratade nyss med dom, inget konkret svar..,beställningen kan ta upp till 3-4 veckor, men kan dyka upp tidigare men detta var inget som apple kunde garantera-pga den stora efterfrågen:(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag pratade nyss med dom, inget konkret svar..,beställningen kan ta upp till 3-4 veckor, men kan dyka upp tidigare men detta var inget som apple kunde garantera-pga den stora efterfrågen:(

Fick samma svar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att ställa in sig på fyra veckor och bli glad om den kommer tidigare. Vilket jag tror att den gör, Apple brukar överleverera i dessa fall. Ungefär som flygbolagen som säger att flygtiden är 4 timmar, men man är nästan alltid framme på 3,5 timmar. Ger en positiv kundupplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är förjävla dåligt av Apple.

 

Varje lands internet-applestore borde ha en egen ranson alltså till.ex 100st som är öronmärkta svenska Applestore, så att dom som verkligen satt och väntade hade en chans!

 

Det är ju jätte kul att det står 3-4 veckor direkt, då kunde dom ju lika gärna skippat att släppt den förens om 3-4 veckor på internet!

 

Ja menar när den släpptes på US-Applestore så stod det ju inte 3-4veckor första minuten!

 

 

 

Operatörerna har ju fått egna laddningar, varför har inte svenska applestore(internet) också egen laddning? mycket lustigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt kan man ju tycka, men de har å andra sidan aldrig lovat att leverera på rotmos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sist när jag beställde 4s så stod det 1-2 veckor, det tog 10dagar

Ungefär samma här. Att det står 3-4 veckor när man som vissa beställt till och med bara någon minut efter att sajten öppnade lär knappast stämma. Vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sex laxar för den billigaste. Nyfiken, hur tänker ni med priset? Mitt första intryck av abonnemangen är att det går att göra ganska bra dealer.

Jag skulle helst köpa obunden, och helst från Apple, men jag har svårt att motivera det. Hjälp mig! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sex laxar för den billigaste. Nyfiken, hur tänker ni med priset? Mitt första intryck av abonnemangen är att det går att göra ganska bra dealer.

Jag skulle helst köpa obunden, och helst från Apple, men jag har svårt att motivera det. Hjälp mig! ;)

 

Jag är fri från operatörerna så resonerar jag om jag köper den kontant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sex laxar för den billigaste. Nyfiken, hur tänker ni med priset? Mitt första intryck av abonnemangen är att det går att göra ganska bra dealer.

Jag skulle helst köpa obunden, och helst från Apple, men jag har svårt att motivera det. Hjälp mig! ;)

Jag har inte kolla abonnemangen den här gången, men när jag tecknade senast (två år sedan) var det i mitt tycke väldigt få abonnemang som gav en bra deal. Jag tecknade då Telias mest maxade och det gav mig telefonen för 2400 kr, men med en abonnemangskostnad på 700 kr. Övriga Teliaabonnemang gav iaf då ingen subvention på telefonen.

 

Och motivera? Har du behov av att använda andra sim-kort ofta, exempelvis för utlandsresor, eller vet du att du vill byta telefon innan bindningstiden går ut? Är det då värt det högre priset? Tja, det kan nog bara du avgöra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...