Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som Köper iPhone 5 från AppleStore


Hunter_78

Rekommendera Poster

Priset är nu bekräftat och blir:

5995 för 16GB

6995 för 32GB

7995 för 64GB

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 399
  • Created
  • Senaste svar

hur vet du detta ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur vet du detta ? :D

 

borde kanske inte berätta, för att då kommer många använda samma metod vid beställning :P

Nej men det står i deras iPhone app

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borde kanske inte berätta, för att då kommer många använda samma metod vid beställning :P

Nej men det står i deras iPhone app

Jäpp. Har stått rätt många timmar nu. Varför skulle du avslöja? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäpp. Har stått rätt många timmar nu. Varför skulle du avslöja? :D

 

Haha, jag tror dock att det kommer finnas tillräckligt så alla som beställer dem två första timmarna har en telefon från första leveransen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag tror dock att det kommer finnas tillräckligt så alla som beställer dem två första timmarna har en telefon från första leveransen.

Haha! Ja. Får se när de drar igång då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satsar på att man kommer att kunna köpa sin iPhone 5 från Apple.com vid klockan nio i morgon. Fick idag mail av Apples kundtjänst som meddelade mig detta. De på kundsupport skulle ringa upp så många som möjligt mellan åtta och nio på morgonen.

Verkar vettigt att sätta release under en human tid, man skulle inte få mobilen fortare bara för att man beställde vid midnatt istället för på morgonen...

Får se hur lång tid jag (och alla andra!) kommer att få vänta på leveransen. För min del blir det en svart 16GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja butikens är inte ens nere

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog inget inatt ..

 

God natt TEMP-CustomEmoticon_MSN.madde_h@hotmail.com_-zova_2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satsar på att man kommer att kunna köpa sin iPhone 5 från Apple.com vid klockan nio i morgon. Fick idag mail av Apples kundtjänst som meddelade mig detta. De på kundsupport skulle ringa upp så många som möjligt mellan åtta och nio på morgonen.

Verkar vettigt att sätta release under en human tid, man skulle inte få mobilen fortare bara för att man beställde vid midnatt istället för på morgonen...

Får se hur lång tid jag (och alla andra!) kommer att få vänta på leveransen. För min del blir det en svart 16GB

Human tid!? Klockan nio på morgonen är ju skittidigt. Midnatt är human tid! :nattinatti:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt dåligt att inget syns på www.apple.se ännu !

 

Dom kunde väl ge oss en hint om när den är möjlig att beställa, jag börjar jobba kl 0600 och måste snart dra mig tillbaks till sängen.

 

Grymt besviken !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irriterande, jag står här med cash i handen och vill handla som alla andra. Sätter väl klockan på 3 så får jag kika in igen då och se om köp knappen dykt upp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt dåligt att inget syns på www.apple.se ännu !

 

Dom kunde väl ge oss en hint om när den är möjlig att beställa, jag börjar jobba kl 0600 och måste snart dra mig tillbaks till sängen.

 

Grymt besviken !

 

Gå lägg dig, lägg alarm kl 03.00 vakna kolla om den är tillgänglig för beställning annars somna om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhh nu kom den upp, köpte mig en lite snabbt. Hoppas ni också får tag i en :)

Hahaha! Jag köpte 25 st!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...