Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Poker


.mp3

Rekommendera Poster

Själv mådde jag fruktansvärt då jag kände mig tvungen att installera VPC för att köra mina pokerklienter (paradise poker och pokerola). Jag anser att valet av spelsite är ett väsentligt inslag för att tjäna pengar (läs: mycket dumma och "loosa" amerikaner) så ingreppet kändes nödvändigt. :) Har inte gjort mig några miljoner än, men paradise masters hoppas jag på ( prizepool på en mille) B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns bra priser och turneringar på Bugsys oxå. Det är inte så mycket svenskar, men kul är det ändå. Har tjänat ihop endel BBP nu som jag använder att spela för. En jag känner var med i en turnering en natt, började visst klockan 0300. Insatsen var då givetvis i pengar (22 dollar ca 160-170 sv kr.) men han blev 14:de och fick dryga 2000 svenska kronor för den natten. Fast jag har inte satt in några pengar utan samlar på mig BBP som jag sedan använder till olika turneringar och annat för att där vinna lite pengar. Jag är jätterik nu (21 cent) men som sagt kul är det. :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Har spelat mot dig, jag heter thahustler.

168698[/snapback]

Såg att du var ute i går. Gick det inge bra :( Jag var ut på WSOP som gick mitt på dagen och där blev jag 18 och fick 100BBP, men det var bara de 4 främsta som fick komma med till omgång 3.

Nya tag bara. Hittade några roliga kompisar där. Måste nog förbättra min engelska upptäckte jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...