Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tillbehör iPhone 5


MrKillBill

Rekommendera Poster

Som rubriken lyder hoppas jag få veta när det dyker upp tillbehör. Apple verkar haft bråttom med slutlanseringen då inte ens tillbehörsavdelningar verkar fått varit med. Adapters till 30-pin finns ännu inte i butik. Extra laddsladdar finns ännu inte, jag behöver 3 st extrasladdar. Vart finns dockan? Hoppas även att TomTom skyndar sig med en ny bilhållare. Fodral? Repplast?

Fyll gärna på med tillbehör och länkar när de dyker upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dockan kommer inte komma till iPhone 5 utan det kommer isf bli från 3:e part.

Ang. den nya lightning kabeln så finns de på apple store, dock leverans om 3 veckor.

 

Men de övriga tillbehören lyser med sin frånvaro. Jag hade också velat ha ett plast till baksidan när telefonen kommer.

Just nu har jag bara hittat gelaskins som kan erbjuda det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns både silikon/TPU-skal och hårda skal på marknaden redo för iPhone 5.

 

Att inte släppa detaljer om nya kontakten är ju precis som Apple brukar göra, inte avslöja något om nya produkter, inte ens för tillverkare av tillbehör. :-/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns både silikon/TPU-skal och hårda skal på marknaden redo för iPhone 5.

 

Att inte släppa detaljer om nya kontakten är ju precis som Apple brukar göra, inte avslöja något om nya produkter, inte ens för tillverkare av tillbehör. :-/

 

 

Nice! Var hittar du dessa skal/skydd?

Jag hittar bara siter mer leveranstid på 2-3 veckor :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har några få färger kvar på lager: http://www.iphonebut...odral-g395.html

 

Trodde inte skalen skulle börja sälja förrän efter telefonen släppts, men icke sa nicke, folk förbereder sig :)

 

 

Härligt. Jag letar efter enklare skydd, så som gelaskins eller motsvarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt. Jag letar efter enklare skydd, så som gelaskins eller motsvarande.

 

Ah, fattade det som att du ville ha hårdplastsida, my bad.

 

GelaSkins erbjuder ju dock väldigt schysta produkter! Men brukar ta lite tid att få hem till Sverige..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Köpte ett Griffin Survivor idag till min iPhone 5, har aldrig haft något skydd tll mina tidigare iphones.Var ganska klumpigt på, men jag behöver inte bry mig om barnen tar telefonen och kladdar på den eller tappar den då den är ganska skyddad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...